Nollåtta
Nu blev det återigen aktuellt att undra: är jag enda Stockholmaren här eller?
13 mil i från Sthlm räknas inte va? ;-)

Nope, sorry 
hahahaha…men jag e född på Danderyd iaf!!! ;-)
och jag var på konsert i måndags i fryshuset i Sthlm.*S*

Än så länge verkar du en ensam 08
Det finns fler så vi får se om dom dyker upp här snart i tråden 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

min sambo är en 08..räknas det..hi hi…

Här är en till 08:a.

Hehe, syrran är åxå född här men flydde direkt efter "nian" & blev en av Smålands största andliga gudinnor. Så att ha bott här, varit på besök eller ha sambo härifrån räknas icke. Men jag förstår definitivt varför andliga människor drar ifrån detta neggoträsk. Dock: nån måste vara kvar & ta hand om skiten.
OBS: innan nån börjar gläfsa om 08-attityd, thank you, jag har bott i Lycksele, Alvesta, Växjö.
#7: Äntligen en nollåtta till, tjenare :)
Och sambon har jobbat i S-holm sen -92. Räknas inte heller va..? Trots att han har lagt sig till med fina åthävor o allt…?! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Nej, jag är 08 bor söder om söder…. i en förort

Jag e 08 i själ och hjärta.Kan inte bo där bara.Min syrra och hennes dotter är 08-or.Och medlemmar här men inte inne så mycket just nu….
Jag e från söder om söder från början Hägersten och Rågsved….
Har riktnummer 08. Bor norr om stan.

Såja, några till dök upp 
Bor 5mil söder om Sthlm, i skärgården :)

#14 helt ok, eller snarare bäst. Ännu i Sthlm men långt från "Shit City" 

Här är en 08:a till, men jag bor inte i city. :-)
Fast jag är och kommer alltid förbli en skåning i mitt hjärta. :-)

hej tidaholm här har 38 mil till centrum :) sorry kunde inte låta bli :)
Jag är född i sthlm, bodde i sthlm och s-tälje tills jag var 13 sedan flyttade jag. I v-ås träffade jag min nuvande sambo och blivande make, även han född och uppvuxen i sthlm.
Vi funderar ibland på att återvända, är ju bara 1 timmes färd ifrån Västerås.
*alltid 08*

Hej Skogskraft! Jag bor mitt i Sthlm, och sen jag hamnade i orkanens öga (det heter väl så - centrumet i en tromb som är alldelens stilla) så är det lugnt och fridfullt och jag kommer nog aldrig att flýtta.
Har tom slutit fred med spökena på vinden… ;-)
Jag tycker det är synd att det är så legitimt att avky vår vackra huvudstad. Tyvärr attraherar väl storstaden fel människor, men jag tycker inte heller att Stureplans ytlighetsmaffia som bor i dyra bostadsrätter (och alltså "köpt sej" en 08-titel..)ska få vara de som representerar de som bor här. Jag möts alltid av öppenhet och omtanke av mina grannar i vårt hyreshus och är SÅ glad att slippa småaktighet och avudsjuka som JAG upplevt i den lilla ort jag bodde i ett tag. Om någon 08-fobiker kommer hit så är ni välkomna till mig så ska jag visa er en bättre bild av väldens vackraste huvudstad.

Stockholm är verkligen en vacker stad, man kan bo nästan mitt i smeten men ändå bara ha några minuters promenad för att kunna uppleva frisk luft och grönska och VATTEN. Tyvärr skulle jag nog inte kunna bo där eftersom städer tömmer mig på all min energi. Jag behöver lite mer plats mellan själarna så att säga….men jag skulle innerligt VILJA kunna bo i stockholm. Helst på söder tror jag….
jag e en äkta stockholmare 

Född å uppvuxen i sthlm. Bor nu utanför stan på södra sidan. (nästan vid Häringe slott) ut mot Nynäshamn!

018, räknas det?? 
tror att det är en etta för mycket ninnurur…

08 sen barnsben! Bor i Järfälla! Inte i Sthlms kommun alltså, men det kanske är okej? :-)

Hehe massa nollåttor nu.
#26: Järfälla är Sthlm. Numer. Hade ju annat riktnr förr & äldre kvinnor drev mig till vansinne när jag bodde där genom snacket om "åka till Sthlm".
- Va f-n vi ÄR I STHLM, röt jag 
Hehe, Järfälla & andra kommuner,liksom lilla Nynäs bidde ju 08 nästan samtidigt i början på -90 talet. Kommer fortfarande ihåg hur jobbigt det var att knappa in 520 först när vi skulle ringa.. & AXE systemet.. Woooww! vilken grej *S*
Bara för att ni blev så många nollåttor här så måste ni höra världens sämsta nollåttaskämt!
Stockholmare borde egentligen kalla 99 or istället för 08 or, vet nio varför?
#29 NEJ?
men jag kan tänka mig att de e något elakt eftersom i princip alla stockholmsskämt (som e påhittade av ICKE stockholmare) e elaka ;/ :P
självklart är det elakt….
få höra svaret då? vart kommer du ifrån? x')

Jag är också en 08:a
En stolt sådan.
De är inte riktigt 100.
Bli inte arga nu! Jag vet att det är ett kasst skämt….
Jag är inte född inom sthlms området men har bott 3 mil norr om city i ca 18 år.
(Fick mig att känna mig gammal nu, är ju endast 19 år.)