Inte ensam
Idag hjälpte jag grann tjejen med att ta in hennes hästar. Hon har ett sådannt där drömstall som jag skulle vilja ha. Tre hästar varav en inhyrning. plockade in pållarna, bytte täcken osv. När jag står hos sista hästen och fixar med täcket så var det nån som gcik förbi boxen, hej! sa jag. trodde det var hennes pappa. Men det var ingen där. fortsatte med mitt. Sopade gången mellan boxarna. Så passerar denne skugga mellan sista hästensbox och den andra gången ut mot dyngstaken. ryckte på axlarna grejade klart och går mot bilen. Då kommer pappan hem från stan. Ska bli intressant att se om jag får känna av nåt fler ggr. Eftersom jag ska ta in pållarna hela hösten. (fast jag har mina aningar om vem det kan vara) men det återstår att se.
Dessa gäckande skuggor…
Tir du var modig och inte blev rädd

Det har hänt otroligt med dej i din utveckling,Thinka sen du blev medlem här.Och det som Impar på mej,är hur bra du tacklar det mesta idag!!All heder,vännen.Du är jätteduktig!!

Tack Ewa det var ju inte så länge sedan som jag var livrädd! Det vände ju efter forumträffen.
Jaaaa, Thinka…mycket vände/hände efter den forumträffen. UNDER skedde som man inte kunde ana alls!
Med Ljus // Shintaida