Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 1006 ggr
melia
0

Aurans färger

Är det någon som kan aurans färger?

Det var länge sen jag hade tid att titta på min aura, men idag när jag sitter sjuk och har tråkigt så satte jag mig framför spegeln, och rakt upp ifrån mig lyser det rött och båda mina sidor är lila! är det någon som vet vad färgerna står för? och även alla andra färger vore kul att veta Glad minns inte alls och min aurabok har fått fötter..

dilba
0

Det finns en gammal tråd om detta melia…du kan leta efter den! Lady Oona tror jag det var som skrev ett utförligt svar om färgerna och de kristaller som hör till…

melia
0

okej tack för tipset :) men det skulle ändå vara kul att få höra från lite olika personer vad det står för, för söker man på internet så verkar ju inte färgerna ha samma betydelse alls.. olika svar på olika ställen..

melia
0

har du föressten nån aning om var jag ska leta? det finns ju ingen kategori som heter aura.. har inte ork att leta igenom alla Glad

Celia
0

Jag ser att den är upputtad nu. Intressant att läsa och jämföra med dina färger :)

nilla_2
0

FÄRGERNA BÖRJAR MED RÖTT-ROTCHAKRAT.ORANGE-NAVELCHAKRAT.GULT-SOLARPLEXUS.GRÖNT,ROSA-HJÄRTCAHKRAT.BLÅTT-HALSCHAKRAT.INDIGOBLÅTT-PANNCHAKRAT(TREDJE ÖGAT).KRONCHAKRAT-LILA ENLIGT ENDEL VITT MEN DET TROR JAG KOMMER HÖGRE UPP.

HOPPAS DU BLEV NÖJD.

shintaida
0

Jag sökte på Eniro på "Aurafärger". Där kan Du få svar…

Med Ljus // Shintaida