Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 1082 ggr
[SharpMissy]
0

Terry Evans

Någon som varit på någon storseans med Terry någon gång? Jag är lite nyfiken och vill gärna höra vad ni tyckte i så fall. Jag och min man ska på en storseans med Terry nu i september, jag ser fram emot det med spänning!!

galdra
0

Det  är alltid spännande med storseans,tycker jag.Terry var i Alingsås förra hösten.Det var närmare 300 människor där.Omkring 10 st fick budskap sen fika och efter det fick vi ställa frågor.Han tycker mycket om skeptiker och vill gärna övertyga just dom,om att andevärlden existerar.Han har mycket skratt och humor i bagaget.Men vi blev helt uttröttade i flera dagar efteråt.Vi fick rådet att dricka mycket vatten och att gå ut i naturen.En rolig grej vara att jag försökte öppna upp på seansen-men se det gick inte alls-hur mycket jag än försökte…Vi kände oss lite vilsna faktiskt och fick inget budskap.Det var lite för många människor på vår seans tycker jag.det blev rörigt och störande på nåt vis.Annars helt ok.

Dolleminas
0

Jag var på en sån seans med honom förra året, tyckte det var intressant (ibland blev dock det lite tjatigt med tolken eftersom han pratade så tydligt vare sig han pratade eengelska eller svenska), jag fick ingen hälsning däremot fick vi uppleva att några i publiken fick det så det blev lite småfniss bland de som fick hälsningar från nära och kära…

molly57
0

Var på storseans för Terry,för snart ett år sedan.Han var mkt bra och det blev också många glad skratt.För han kan få publiken att slappna av. Fick inte  till mig något budskap Däremot en av mitt sällskap ( vi åkte flera stycken från samma ort)  fick en hälsning.Och den var klockren.Tycker också om fråge stunde han hade efter själva seansen.Den gav minst lika mycket som själva seansen. Ni kommer säkert få en trevlig kväll..

Kram//molly

[SharpMissy]
0

Härligt att läsa era svar!! Nu känner jag mig än mer spänd och förväntansfull!

=)

CBA
0

Jag ska på en storseans med Terry i oktober, tiden går för långsamt känner jag :o)

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Elisabeth-J
0

Jag har varit på flera storseanser med Terry och det har varit lika trevligt och roligt varje gång!

#5 Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

CBA
0

#6 Nej nu har du fått det om bakfoten ;o)

Den som väntar på något gott väntar alldeles för länge :o)

Elisabeth-J
0

#7 Hahahaha ok då! Men nu går det snabbt under hösten så snart är det redan oktober Glad Du kommer säkert att känna av tiden snabbt när du börjar ditt nya jobb nu också! Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

CBA
0

#8 Jo jag tror det oxå :o)

Winta
0

En av er som varit med på Terry Evans stora seans förra året i november och kan intyga att han är (väldig) duktig och får andra att skratta. :) har även bokat om biljetter till stor seans i november igen i Örebro. av över 250 personer så trodde jag inte att ska få kontakt med nån av min släktingar men ack så fel hade jag och då var det min farmor som vill kontakta mig.

Allting stämde det Terry säger till mig… Jag blev så impad och speciella känslor man fick efteråt när man hade kontakt med sin nära och kära i andra sidan efter många år då de gått bort. Iår blir det mer fler vänner med mig och det blir nog trevligt. Ska nån av er med i Örebros stor seansen?

wolfie
0

jag har varit på seans som terry haft,det var oerhört givande o klockrent!jag fick budskap..en speciell känsla infann sig efter det i flera dagar efteråt..