Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedlemspresentationer
Läst 391 ggr
KamillaB
0

Presentation.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej hej! Jag såg att många hade laggt in presentationer av sig själva, och jag vill ju inte vara sämre.. =)

Jag heter Kamilla, jag är 19 år och kommer ifrån Timrå, men nu för tiden är jag mest i Sundsvall där min pojkvän bor.
Jag har tagit studenten från Handels- och administrationsprogrammet och är nu arbetssökande..

På lördagar (och ibland på vardagar) jobbar jag extra på en NewAge butik som heter Amuletten, ni som bor i närheten kan ju komma in och hälsa och för er andra så finns en hemsida att besöka www.amuletten.net Det var där mitt intresse för de andliga uppstod =) Jag tycker det är hur intressant som helst att höra vad andra varit med om, vad de tror på osv..

Ja det var lite om mig.. om någon vill veta mer så är ni varmt välkomna att skriva till mig. Ni som är här inne verkar vara jätte trevliga personer!

Tack Elisabeth för en jätte bra sajt!

Ha en bra dag!

/Kamilla.

Ps. bifogar en bild av mig.. ds

auraman
0

hejsan  kollade in sidan  synd ni inte hade några ringar :)

KamillaB
0

Vad kul!! Jo vi har ringar men hon kanske inte har laggt ut dem på hemsidan då det är svårt med storlekar..

Ha en fortsatt trevlig kväll!

/Kamilla

Elisabeth-J
0

#1 Vad är det för ringar du söker? Jag har några ringar, jag kan lägga ut en bild ikväll så får du se dom.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Elisabeth-J
0

Du är varmt välkommen till oss på Övernaturligt! Kul att du arbetar på Amuletten :) Kommer in nån gång och hälsar på dig när jag är där.

Kram

Elisabeth 

KamillaB
0

#4 Tack så mycket!! Ja gör det!!! Jag är som sagt mest där på lördagar. Bor du i närheten??

Elisabeth-J
0

#5 Jag bor i Backe, men åker till Sundsvall ibland. Det blir säkert fler resor dit nu med radiosändningarna så då får jag passa på att gå på stan också :)

Elisabeth 

KamillaB
0

#6 Ja det skulle vara jätte kul om du kom in!

Helleh
0

Hej & välkommen hit :)

EwaKristina
0

Hej Kamilla och välkommen till ÖN./Ewa

Farwuq
0

Välkommen till oss.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

auraman
0

såg en ring på ett ställe  kommer inte på vad det hette nu men det var med fyra pentagram på  , balance between spirit and earth  stod  det och tyckte det passade bra när man vill jobba med andevärlden

KamillaB
0

Tack så mycket allihopa!! Känner mig verkligen varmt välkomnad här på sajten!

#11 Jag tror inte vi har någon sån ring.. tyvärr.. men jag ska  hålla ögonen öppna!! Den kan ju dyka upp!

TantAlma
0

Välkommen Kamilla, hoppas du ska trivas 8-)

KamillaB
0

Tack TantAlma =) =)

Morsan1
0

Välkommen Kamilla från Morsan!

Kram

KamillaB
0

Tack så mycket Morsan1!! Glad Kram

Celia
0