Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 459 ggr
Sara
0

Är det möjligt?

Först och främst vill jag säga att jag är en stark skeptiker men utesluter ändå inte att det finns övernaturliga ting.

Saken är den att övernaturlighet skrämmer mig till den grad att jag försöker ignorera Tecken och lyckas övertyga mig ganska bra.

För några veckor sedan vaknade jag till mitt i natten och känner inte sängen under mig. Innan jag vaknade så drömde jag att jag flög. Jag somnade om snabbt men på morgonen var jag livrädd.

I veckan som var så vaknade jag av att någon ropade mitt namn. Det lät lite som min mamma men ändå annorlunde. Jag var helt ensam och det var så högt att det kan inte ha kommit från grannar eller utanför. Rösten hade ett tonläge som sa att det inte var första gången den ropade på mig utan den var lite irriterad och skarp. Jag var verkligen vettskrämd och vågade inte somna om på en lång stund.

Till saken hör oxå att jag känner på mig saker. Ex. När min kompis åkte in för ett akut kejsarsnitt en vecka innan beräknad förlossningsdag. Jag kände på mig hela dagen att jag borde ringa henne.

Jag tror att jag kan vara känslig för andevärlden men jag vågar inte ta tag i saken. Hur gör jag?

Sara

Elisabeth-J
0

Av din berättelse så låter det som att du öppnar upp nu, du är redo för att öpnna upp dina mediala förmågor och dina guider hjälper dig med det här. Jag tycker att du bör ta kontakt med ett medium för att gå en kurs eller cirkel där du kan lära dig att hantera det på rätt sätt. I mediulistan under artiklar hittar du medium som är rekommenderade och där finns det några i dina trakter.

Lycka till!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Helleh
0

Att någon ropat på mig, dörrklockor jag inte ens haft & telefonsignaler jag inte haft har ringt, det hände mig ofta när jag var yngre, men jag antar att det var min hjärna som försökte väcka mig när jag slutat andas & kroppen inte kom igång själv. Led av sömnapné & har bara haft några andningsuppehåll nu sen förra hösten då jag opererade bort mina monsterhalsmandlar. Vet inte om det var jag själv eller nån annan, jag kan ju inte bevisa vad det var :/

Sara
0

Ja, jag tycker det är riktigt skrämmande det här. Har t o m faktiskt högt och tydligt bett eventuella andar och energier att låta mig vara ifred.

Ett stort steg för en skeptiker som mig och jag kände jag mig ruskigt dum när jag gjorde det även om jag var helt själv.

Sara