Dalahästen!
Jag vill berätta om EN sak,som har hänt här i vårt hus när våra barn var små. (det var så att min mor hade då gått bort ,för en liten tid senn då detta hände.) Jag ,min make o 2 av våra barn satt o tittade på tv i vårt sovrum .(vi hade då en liten tv i min make,s o mitt sovrum) Vi tittade på ett program som handlade om Dalarna,o i ena fönstret i vårt sovrum hade vi då en liten Dalarhäst som vi hade köpt när vi hade vart upp på semester i Dalarna__min mor,s hemtrakter)__Hur det änn var så satt vi där o tittade på tvprogramet från Dalarna o senn sänder jag en tanke till min bortgågna mor: om du är här i vårt sovrum nu mamma så ta o kasta den där dalarhästen i golvet så hårt du kan.(jag sa inte något först till varken min make eller barnen om vad jag tänkte till min mamma)Men jag hann knappt tänka tanken till min bortgågna mamma ,föränn Dalarhästen for i golvet med en hård smäll.Min make o våra barn hoppade till o senn sa min make:det är väl nått fönster som är öppet..Men jag skrattade o berättade senn för dom att jag sänt min mamma en tanke.

Vilken stark bekräftelse på att hon fanns med dig där :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus