Privata sittningar/seanser
Jag tänkte fråga er andra här inne hur ofta ni går på Privata sittningar eller Seanser??
Själv gick jag på många seanser förut men jag slutade att gå. Kanske man ska gå till hösten igen, sett att flera stora medium ska komma till min stad.
Privata sittningar har jag gjort hos 4 medium. 2 medium har sagt samma sak till mig men dom sakerna har inte slagit in ännu så jag väntar med spänning.

Seans har jag aldrig varit på….men privata sittningar har väl blivit två per år ……
Har aldrig varit på varken seans eller medium-sittning. :) Har faktiskte inte ens träffat ett medium nån gång, inte som jag vet iallafall. ;)

förut gick jag ca 1 gång om året till en privat sittning, men nu har inte mitt medium svarat i telefonen när jag ringer på 2 år!!!! (hon svarar andra som jag vet om så hon har inte slutat) och jag har ringt lite då och då, det tycker jag känns jätte obehagligt då hon sa till mig förut en gång att om hon känner att det är nån svårt sjuk eller döende som ringer så svarar hon inte för hon tycker det är så jobbigt att få dit dom. Så hur tror ni jag känner när hon inte svarar mig… är jag döende eller svårt sjuk eller vad!!?? uch jag som är så rädd ändå av mig :( nä man kanske skulle prova ringa henne igen :)
storseans har jag bara varit på en gång.
#3 Det första jag kom å tänka på när jag läste ditt inlägg är att kanske det är meningen du ska hitta något annat medium att gå till. Inbillar mig att det är bra att gå till olika. 

Ja.. så kanske det är :) men alla andra är tyvärr för dyra för min kassa ekonomi :) hon var så billig och bra 
Jag har gått på privat sittning 3 ggr. i mitt liv men det har endast varit spontanbesök så det är inget jag skulle börja göra regelbundet just nu, vem vet vad som händer i framtiden om behovet finns så självklart.
Det jag inte är intresserad av är att se in i framtiden eller vägledas för den delen. Jag vill inte gå och vänta på att något ska ske som kanske inte sker pga. att jag gjort ett annat val i livet som lett till något annat.
Mina inressen ligger mer på att möta mina bortgågna nära och kära.

Jag har aldrig gjort något av det av kanske förklarliga skäl, men nu har jag funderat på att gå? Hur går man tillväga då? var finns den i sthlmtrakten och till vilket pris?
Skulle tycka att det vore spännande.

Hrm….har aldrig varit..
En enda gång har jag kontaktat ett medium, men det här med storseanser verkar lockande. Får se om Elisabeth kanske har någon i mina hemtrakter snart - då kommer jag definitivt att testa! :)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

hej jag har varit på 4 privatsittningar..och kommer att göra det fler gånger…för det är en så stor glädje att få veta och känna att mina nära o kära är med mig…
labolina du har ju jörgen gustavsson i södertälje…men kolla in mediumlistan..där finns det några..kram

#9 Jag kommer till Sollefteå i augusti men datum är inte bestämt riktigt än, hoppas att vi ses då! =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har aldrig vart på nån…men jag skulle vilja pröva å gå på en storseans typ :D
Kramar Caroline

Har aldrig varit på nån jag heller…

Wow, vilken fin :D
Kramar Caroline

Sorry, min sten hamnde under fel inlägg här. Bilden skulle vara under sten formad som ett hjärta. Hoppas att det går bra ändå.
#3 Kanske är det meningen att du ska klara dig utan ditt medium? Det är dåligt att vara beroende av andliga saker också. Och man kan faktiskt bli beroende av både Tarotkort och att gå till ett medium istället för att tänka själv. :)

Jag har varit på både privatsittningar (de har visat sig både positivt o det har slagit in det medium sackt då) på Storsians(det var inget positivt för mig tycker jag,fick ingen kontakt) senn har jag också bjudit hem olika Medium hem till mig o bjudit hem mina vänner o andra också o det har verkligen varit positivt o det har slagit in det medium har sackt.__Jag tycker att Privatsittning ger mer o Sians när man har hemma också är bäst.