Avstängd
Hej
Pga min livssituation just nu, så har jag nog valt att "stänga av mig" sedan ett bra tag nu. Känslig som jag är trodde jag nog aldrig att jag skulle lyckas, men nu verkar jag nästan lyckats för bra. Jag känner en tom känsla och saknad efter min lilla "känsliga ådra" samtidigt som jag är rädd för att "öppna upp" igen. Jag är orolig att jag inte ska vara balanserad nog för att göra detta, samtidigt som jag undrar om jag någonsin kommer finna inre balans utan att vara i kontakt med min medialitet. Knepigt värre det här…skrämmande nog tycker jag också att jag blir mer och mer skeptisk och mer kritisk än vad jag känner är bekvämt (just när det gäller det mediala). I min "kappsäck" av erfarenheter har jag även upplevt att de stunder jag varit som mest öppen så har "för stora" upplevelser hänt som gjort mig alldeles för orolig och rädd.
Finns det någon som har råd eller som varit i samma/liknande sits?
Mvh
Eleri

Det bästa är väl om man vågar lita på den inre rösten man har ,att man vågar att låta sig ledas..att inte lyssna på den kan vara/bli ändå mer skrämmande..
Våga lita på dig själv..
Kram S

Tack för att du ville svara:-) Men hur gör man, om man upplever att man inte har den bästa kontakten med sin inre röst ang det mediala. Jag vet faktiskt inte alls vilket som är rätt när det gäller det…bara att jag vill fortsätta må bättre och komma i balans.
Kram

Någon mer????

Hej igen tror nog det vore bättre om du själv kommer i bättre balans före du börjar tänka så mycket på din mediala sida,för att du skall kunna utvecklas där är det mycket viktigt att du försöker hjälpa dig själv först,sätt dig själv i centrum,,,vad behöver just du?