Bilder!!!
Tittade på bilder idag och såg på en del av dom "konstiga" saker. Vet att en del kan vara damm m.m men ni kan väl kika ändå och se vad ni tycker. Jag har ringat in "sakerna" på varje bild utom en.
Kan vara damm men nästa bild jag tog direkt efter fanns inget på
En del damm men det som är inringat kan väl inte vara damm?

Damm, skräp och reflexer är vad jag ser.
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Ser heller inget mer än det du ser,Clary.Damm,skräp och reflexer…..
Bild nr 16, är helt klart en för stor orb för att kunna bortförklaras som damm. Kanske är det äkta vara! Anledningen att fölets huvud blir brunt är att det egentligen är brunt….men väldigt mörkt, kamerablixten lyser upp så att de ljusa pigmenten framhävs…eller hur man nu ska förklara det…det är ialla fall inget konstigt!

Jag ser tyvärr inte några Orber i dom här korten. Håller med föregående, damm eller reflexer.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Du behöver inte vara orolig för jag ser bara damm och ljussken som kan förklaras till dammpartiklar eller som dom andra sa med reflexer.
Jag är inte orolig :P Var bara nyfiken ifall det skulle varanågot men rämkande inte med det, tycker själv att vild nr 16 och 14 är konstiga
Bra! En tanke jag har är att dessa nya kameror är kanske mer ljuskänsliga och tar in såsom damm och andra partiklar.
Jag är ju absolut ingen orbtydare men bild 16 vore det kul om drutten tex kunde titta på! Det skulle ju kunna vara en reflex från en lampa men det tror jag inte att det är…
putt