Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1407 ggr
MOTHERS_LOVE
0

Panikångest!

Hejsan.Läste om att man kan ha (eller få) Panikångest om det är t.ex. nån ande som försöker att ta ens kropp i besittning eller som söker kontakt.__nu undrar jag om det kan vara så att det är därför min doter har panikångest o vad kan vi göra så att hon blir av med det ? kram Monika.(hon har det jättejobbigt)

lightseeker
0

Tycker att i första hand så skall man söka psyk-kontakt, om man mår såpass dåligt psykiskt.

Elisabeth-J
0

Det är ju svårt att svara på. Man bör i så fall träffa din dotter för att kunna göra en sån bedömning om det är en ande som stör henne eller om det är hennes egna känslor. Så jag rekommenderar er att ta kontakt med ett medium som kan hjälpa er med det här.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

MOTHERS_LOVE
0

tack för tipset.Men var kan jag finna ett seriöst MEDIUM i södermanland ?(helst i Nyköpingstrakten)

EwaKristina
0

Om jag inte helt missminner mej så har du Jörgen Gustafsson i Nyköping…

Morsan1
0

Är inte han i Södertälje?

Elisabeth-J
0

Carina Landin bor i Nyköping. Sen finns Rose-Marie Lundbäck i Norrköping,  och Ellinor Hedlund i Eskilstuna. Titta i Mediumlistan så hittar du dom där.

Elisabeth 

drutten53
0

hej har fått mail idag från Carina Landin..hon arbetar inte längre som medium..på grund av familjeanlägenheter..hon slut i dec förra året…hoppas hon sen tar upp sitt arbete igen..men fick en annan e-mail adress av henne..hon skrev så här

Jag jobbar inte som medium sen i dec. Pga familjeskäl tar jag timeout så länge. En väninna till mig som heter Fia kan du boka om du vill. Kontakta henne på mail. fia.smith@bredband.net

Clary
0

#1 Lightseeker, jag håller med dig, har man panikångest är en kontakt med läkarvården steg ett.

Nu vet vi inte heller hur gammal dottern är, kan finnas många anledningar till att man får panikångest, jag tror personligen inte att det är speciellt vanligt att andarna ställer till det så för oss.

Medarbetare på Feng Shui och Indien

rosmarin90
0

#7# men oj då jobbar inte carina längre. Hoppas hon kommer tbx så småningom.

Elisabeth-J
0

Måste ringa henne ikväll, har inte pratat med henne sen i december. Hon var hos mig då för att vi skulle träffas innan jag flyttade. Nu blir jag ju orolig så ikväll tänker jag lyfta luren!

Elisabeth 

rosmarin90
0

#10# Hälsa så gott till henne från mig Elisabeth.

Elisabeth-J
0

#11 Självklart! Kyss

Elisabeth 

rosmarin90
0

Tack Kyss

Mizzi
0

Jag lider själv av panikångest, jag råder också till att ta kontakt med psykvård i första hand många har blivit hjälpta av KBT tex.

Finns även en sjt här som heter ångestsjukdomar där du säkert kan få fler råd.

Sedan kan man ju ta kontakt med ett medium också, men gör inte för stor grej av det inför tjejen i så fall för det kan göra hennes ångest ännu värre om hon inte är mogen för det.

Kram Mizzi

drutten53
0

ja du rosmarin90…jag hoppas oxå hon kommer tillbax igen…har träffat denna kvinna två gånger…ljus o värme

rosmarin90
0

#15# jag tror det är så att man ibland måste ta pauser i det mediala arbetet. Håller tummarna för henne, hon hade ju en pärs med det här testet hon gjorde.

Magster
0

det finns inga andar som kan ta över själar.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Erika-A
0

Detta är extremt ovanligt att dom försöker ta en kropp i besittning. Man får inte glömma bort att man faktiskt är herre i sitt eget hus. Det var en kille som trodde det på Arthur Findlay College och läraren sa där att det var hans egna illusioner eller inbillning. Något man kan tänka på är att andevärlden mesta dels är goda och har gått över i ljuset. Ett bra uttryck för detta är på engelska: likes attract likes (lika dras till lika). Är du god drar du dom inte till dig.

Rocktjejen
0

Usch!!

Det hoppas jag verkligen inte att dom kan göra..Jag har själv paikångest sen många år tillbaka.det räcker med dom problemen man redan har med panikångesten..=(

Det låter bra det Erika_A jag är verkligen herre i mitt eget hus när det gäller min egen kropp..här har banne mig ingen annan här o göra..Skrattande

lightseeker
0

#18, håller inte med, anser mig absolut inte vara ond, var det inte heller som 17-åring, men blev ändå invaderad av en demon, tyvärr. För det är en upplevelse som jag inte önskar min värsta ovän.

Har beskrivit det här på ÖN, ett flertal gånger.

Det var även prästen i svenska kyrkans åsikt, att jag skulle bli attackerad igen, för att jag inte hade använt mig av rätt "ramsa" för att freda mig.