Smäll
När jag sitter vid datorn och alla andra sover och vår katt är ute så hör jag att det smäller från ytterhallen
Vad kan det vara?
Huset är 25 år

Hej allesammans! Har haft mycket att stå den senaste tiden så jag har inte hunnit ta del av allt ni har pratat om! Men nu vill jag berätta vad som hände mig för ca tre veckor sedan.
Jag pratade i telefon med min syster i USA när min bortgångna mamma kom igenom på telefonen. Det var så att en annan syster till mig låg på sjukhus för en ganska så komplicerad operation och vi var väldigt oroliga för henne.
I alla fall så bröts först linjen tre gånger och det kom ett starkt brus i luren. den tredje gången kommer rösten igenom och ropar tre gånger: Det gick bra, det gick bra, det gick bra! Och jag känner Hnågon av er varit med om detta?
Kram på er!

Sorry Jennie! Det blev lite fel när jag skulle skicka mitt inägg. Ska skriva om det där det ska vara. Men smällar i huset har jag också varit med om i min mammas hus. En natt small det så högt att vi trodde att det var pionat som sprack, men när vi kom i vardagsrummet så syntes det inget! Det brukade också trilla ned saker från väggarna hos henne! Någon kanske vill göra dig uppmärksam på någon eller något du funderar över!
Kram
Bjarvamor

Men vad är det? är det ett spöke? xo

Hjälp O.o

#4 Det är inte säkert att det är en ande eller ett spöke som är där. Det kan finnas naturliga förklaringar till det du hör också så du bhöver inte vara rädd :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Putt

Putt
Det kanske ett spöke men jag vet inte.
hemma hos mig spökar det och min mormor lägenhet spökar också
Naturliga förklaringar skulle tex kunna vara att huset är ett fuskbygge och att det uppstår spänningar och dyligt i husstommen utav sättningar i grunden. det kan också finnas något i hallen som knäpper/ smäller av värmevariationer vilket det kan bi rätt många i en hall.