Östgötar på sajten
Hej kopierar lite o ställer frågan, finns det många östgötar härinne???
Jag finns i norrköping.
Rose

Hej Rosie !
Jag är från Norrköping med 

Kul vi kanske kunde ha en miniträff nån gång.
Åhhså jag då
Linköping

Var till Linköping för ett par veckor sedan med jobbet.Vi hade GPS och den var nog inte inställd som en GPS ska vara
för i Norrköping hamnade vår chaufför tokfel.Hon ropade till oss bak i minibussen att hålla utkik efter skyltar till E4:an?(Mitt i Norrköping)javisst svarade jag,hade INTE en tanke på att leta skyltar,där emot satt jag som fastnaglad och letade efter din förening Rosmarin….Men tyvärr såg inte en skymt av den,men en trevlig extratur i Norrköping blev det…
Här är en till från Linköping. :-)
jag har min lägenhet ca 1,5km ifrån gränsen mot linköping , så jag kanske räknas som småländning ändå

#4# Men va kul, hittade ni ut ur Norrköping sen. Föreningen finns på norr, på Luntgatan. Nära Kungsgatan, var ni i de trakterna?
kram Rose

#7 Jodå,det tog väl en stund innan vi hamnade rätt,och jag ska tillägga att det INTE berodde på mej,att vi körde fel,hahaha
Men det var då inte min förtjänst heller att vi lyckades ta oss ut,eftersom jag bara hade dej och Norrljus inställd på min "radar"
hade varit jättekul att åtminstone få se var lokalen ligger,ibland är man ju hiskligt lättroad
Kram

MOtala :D

#8# det är ju en bra egenskap, att vara lättroad alltså. kram Rose
Jag är från Motala.

Jag bor utanför norrköping =)