ser
Hej!
Måste fråga er andra..ser ni saker,symboler,männsikor för erat inre öga när ni blundar? för mig händer det jämt men vet inte alltid vad det betyder..I förra veckan kände jag mig väldigt ledsen o tårarna började o rinna då ser jag när jag blundar en sån där trädgårds vatten kanna..
Varma hälsn. Eva

I en Meditation t.e.x så ser man inre bilder och det kan förekomma annars också. Andevärlden och våra guider visar oss saker ibland symboliskt som vi sen får tolka, ungefär som att man får tolka en dröm. Vatten står ju för känslor, en kanna kan ju betyda att du behövde gråta för att släppa något som är eller har varit känslomässigt jobbigt.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack elisabeth!
At jag inte tänkte på det med vatten..=känslor..
Ja det är väldigt facinerande tycker jag vad man egentligen kan se för olika saker..
Nu mediterar inte jag då.pga att jag vid två tillfällen fått en panikattack då jag ska till att meditera..
Varma hälsn eva
#2 Ett av mina knep att hålla undan panikattackerna är att börja fokusera mig på andningen. Kanske kan du ha någon med dig som hjälper dig igenom meditationen. Själv ska jag på kurs idag via sjukgymnasten på vårdcentralen där jag bor.
Jag kan se saker saker när jag blundar, ibland kommer de upp skrämmande bilder och då bestämmer jag mig att envist stirra på det tills det försvinner. Tex, en döskalle.
Något säger mig att det är för att bevisa för min guide att jag inte är rädd och är redo att veta mer.