Sorgens helg!
Denna helg har gått i sorgens Tecken! Tänk så många unga livs gått till spillo'.I fredags natt misshandlades en ung pojke till döds av jämnåriga.I Gtb har det varit stora ungdoms bråk med misshandel. Och sedan dödskjutning av en 15 åring.vad beror allt detta på.För min del tror jag att många unga människor mår väldigt dåligt (hörd i veckan att självmorden o självmords försök hos unga kvinnor hade ökat något otroligt) plus alla droger som finns i samhället.Men tyvärr också avsaknad av vuxna,många far nog väldigt dåligt.Föräldrar som själva har stora problem och inte kan vara den tygghet och förbild för sina barn.
Så tyvärr har denna helg, varit en helg i sorgens Tecken.Själv tänker jag sända healing till de anhöriga som braddas och till att pojkarna hittar till ljuset.Kanske flera vill göra det samma.Kanske vi kunde komma överens om en tid..
kram /molly
Ja , många ungdommar har det säkert jobbigt. Vi föräldrar och andra vuxna kanske borde finnas mer för dem. Lära dem vad som är rätt och fel. Visa att de är värdefulla som de är utan att behöva ta på sig en mask. Skulle gärna vilja att även mannen och hans familj får healing. Arma denna familj också som även de får leva resten av sitt liv med detta.
Livet är ingen lek för många. Tänk vad vi flesta har det bra.
Tack Molly57 för att du tänker på dem.
Var rädda om varandra

Ja helt klart en svart helg i smärtsam sorg 

ja det är helt ofattbart vad händer med världen? jag tycker det är mer våld nu än någonsin här i sverige..
Eva

Så ledsamt,så tragiskt…Vad är det som händer??En tös på 15 år valde nu i helgen att inte fortsätta leva,så hon ställde sig framför tåget…Man blir så oerhört ledsen…

Ja det är tragiskt när det sker så mycket bland unga människor. Tyvärr så är ju hösten också en årstid när många blir deprimerade och många väljer att gå vidare, både vuxna och ungdomar. För ett par år sedan var det många ungdomar i Eskilstuna som inte orkade mer. Något måste göras, vi vuxna måste finnas för våra ungdomar. Föräldrar behöver ta sig mer tid och det borde finnas fler ställen dit dom kan gå på fritiden. Idag finns det nästan inga ungdomsgårdar kvar ens.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

det också..usch man får verkligen tårar i ögonen när man hör alla grymheter..
Eva
Jag ställer upp och skickar värme till de sörjande.