Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterifokussajten
Läst 756 ggr
EwaKristina
0

Varför??

Jag vet att det finns annat i livet av större betydelse än det jag kommer att skriva om…Ett värdsligt problem,men:-)Jag kan inte infoga smilisar,eller titta på andra medlemmars bilder,då stelnar allt och fryser till is! Kommer inte åt något på iFokus överhuvudtaget,då jag klickat på smilisar eller infogade bilder…Tar ca 5 minuter innan allt rullar på igen,utom ovanstående…Är det nån mer som har samma problem???

Popflickan
0

Inte jag, här rullar allt på!

Men har du kollat om du har något virus i datorn? Eller andra buggar? Är det bara på den här sajten problemen uppstår?

Elisabeth-J
0

Det har med din dator att göra Ewa! Prova att starta om datorn! Skrattande Om det fortsätter så ringer du hem till oss och pratar med Jim så hjälper han dig att fixa problemet! Kyss

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Spelar ingen roll vilken av iFokus-sajterna jag är på…..Lika hela tiden.Provade nu igen att lägga in en smilis,men fick väääänta,än en gång!

SEViking
0

Kanske nånting med popupfönster-blockering eller Java eller nåt.

SEV

EwaKristina
0

Okey!!

EwaKristina
0

SkrattandeSååååå Glad är jag nu!!!!SkrattandeOch jag har lärt mej nåt nytt idag…Har man problem med datorn,starta om,så är den "lagad"hahaha Tack för hjälp och stöd!!

Elisabeth-J
0

#6 Vad skönt att det fixade sig! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Happyspirit
0

Underbart!Räcka ut tungan Så otecknisk som jag är skulle jag också vara överlycklig om jag lyckats fixa nåt såntFlört Gratulerar igen *skrattar*

zeretki
0

Jo, oftast är det så, har dator problem kan man starta om så har den "vilat" sig lite. :)

technobooy
0

Jag har haft dator problem med musen den musen åker själv och sen fungerar den inte, men senare fungerar den igen.

april4
0

#10. Jag hade samma problem som du förut. Gör rent under musen så funkar den igen. Kolla oxå din musmatta om den är sliten.