Andar hemma - hjälp!
tänkte kolla om någon här har koll på andar i hem/andeutdrivning, Jag bor i en äldre lägenhet och Har bott där i ca 6 år och aktiviteten har varierat. Det senaste året har det blivit värre och speciellt i sovrummet där en speciell unken lukt aldrig försvinner trots att det är rent och jag hyrde till och med in en städfirma och lukten ligger dovt kvar. Det känns som det är flera olika andar / energier och inte alltid samma. Men det obehagliga har blivit värre och det känns nästan klaustrofobiskt hemma. Tryckande. Kan nämna att Jag haft en tuff period i samma veva och därför extra känslig mot energier och inte kunnat stänga av. Jag trodde det var inbillat först men mina närmsta vänner är övertygade om att något finns där och känner obehag (dom flesta gånger ) Men nu för några dagar sedan fick jag det bekräftat. Jag hade besök utav en tjej som ska flytta in som inneboende i min lägenhet och hon hade sin mamma med sig. När jag, min mamma, hennes mamma och hon stod och visade rummet och pratade så säger tjejen plötsligt "Gud vad det snurrar, är det bara jag som tycker rummet snurrar och känns suddigt/dimmigt? Jag trodde det var psykologiskt men alla kände samma, förutom min mamma som var lite försiktig för hon inte vill göra mig rädd (hänt fler gånger). Och då kommer det fram att dom också tror på andar och mamman sa att det var väldigt starkt och kände sig matt och trött efter. Det har hänt flera gånger förut när jag haft kompisar över och vi kollat tv och pratat att tvn blir suddig och oklar och att man blev paralyserad och fick svårt att röra sig som om någon trycker ner en eller håller fast en. Då går vi ut på balkongen eller ut ur lägenheten för det är så obehagligt. En gång var det så kallt att det kom rök ut ur våra munnar trots att det inte var vinter. Vore tacksam för all form av svar. Vad kan det vara och har du varit med om något liknande? Känner mig desperat då det gått överstyr. mvh/s
Vad man kan göra åt det beror lite på vad man tror på.
En del skulle kanske säga att det kan vara en ande som stannat kvar väldigt nära jordelivet och som har svårt att ta sej vidare. Man kan försöka prata med den personen/anden och fråga om denne har någon vän eller släkting, som denne kanske kan kontakta. Det kan finnas andra möjligheter också och jag tror det går att hitta lite förslag om man söker här på sajten.