HUS
Inte rätt hus på bilden men kan någon känna något om detta hus? Hittar omöjligt någon bild på just det hus jag själv bott i under ett par år det huset hör ihop med detta men ligger bakom denna länga på andra sidan en bäck. Har ni frågor så svarar jag gärna.
(Har även bott i detta hus)
Får någon någon känsla måntro???
Dålig bild dessutom.

Var är bilden? 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

luddigt va, då har ni något att bita i, haha.

Oj förlåt! Nu kom den fram ju! 
Elisabeth

Min första känsla är att det är en familj som har dött i någon tragisk händelse. Det verkar vara ett ställe där det har funnits många barn, ett barnhem? Verkar som att det är längre tillbaka i tiden nämligen.
Elisabeth

Kan inte husets historia, har varit en lanthushållsskola så långt tillbaka vet jag, jag har även gått skola där, det är huset bakom jag är mest nyfiken på, bodde där och det var en sjujäkla aktivitet i det huset till och från, men hittar inget foto måste åka dit och fota tror jag.

#5 Ok då kanske det är skola istället för barnhem när jag ser många barn? 
Elisabeth

ja det har du himla rätt i!
Känner som en frustrerad yngre man ljus hårig magerlagd. får svårt med andningen. Det ligger väl till vänster om skolan.

Till vänster om skolan finns ett hus med 4 lägenheter i, har nog bott endel människor där, under min tid dog bland annat en kille av överdos i huset till vänster men han var inte ljus och mager. Huset jag bodde i låg om man tänker rakt bakom skolans högra knut. Åren jag gick var mellan -92-95. Och det var ett spooky hus eller rättare sagt ett sjujäkla liv i kåken under en period till och från, inte bara vi mänskliga stackare som levde rövare utan det var mer, massa mer.
Då får du nog ha en bild av huset, jag känner bara till vänster någon annan kan ev känna. Det andra huset kommer ett namn Göran fram .Jag vet inte vad du avser med ej mager ,jag väger 135 kg(normal kroppsbyggnad) eller ?

Ja gud om jag bara hade en bild, 12-13 mil härifrån, men ska se till att fixa fram en inom en hyffsad snar framtid.
Kanske finns någon Göran där i huset nu, var ju ett tag sedan jag var dit sist.
Jag menade huset till vänster där kom namnet göran. Den som du skriver var ej mager och som jag ser mörkt halvlångt hår ser slibbig ut men jag kan ha fel

mörkt hår och lite slibbig stämmer, men någon Göran känner jag inte till, men ska forska i saken.
Den slibbige finns bara spår kvar av den andra behöver hjälp

Jag ser en massa springande barn och det luktar vinter.Ni vet när dt snöar.Den doften känner jag när jag ser bilden

Göran är alltså, ljushårig rätt mager, ung (hur ung?), när bodde han i huset eller när dog han, hur dog han?
Om det finns svar på det vill säga. Du prickade då rätt med huset till vänster i övrigt finns inga hus i närheten annat än på andra sidan bäcken och hus lite längre bort.
Byggnaden på bilden används som vandrarhem numera och även det på andra sidan bäcken, men huset till vänster är nog bebott ännu kan inte tänka mig annat.
Den jag såg var i kroppskonstruktion bra likt killen i cola reklamen han som hela gatan börjar dansa. Dvs smala höfter rätt bredaxlad med jeans och blänkande spänne som på reklamen .Men han är ljushårig och utstrålar jag har bara ett ord frustration. Han behöver ej ha någon knytning till huset i fråga. För den informationen kom ej , ålder 30-40 ca . Hoppas det kan vara till någon hjälp

(nu är jag lite långsökt men) Är du säker på Göran, inte Jari?
Hur dog denna männska?
Jag är inte tillräckligt duktig för att säga något med säkerhet. Men det jag hörde var något som liknade göran kan mycket väl varit jari. När hjärnan tolkat infon tar den över .Jag vet ej hur jag ska förklara det bättre.

Oki…då får det vara ett mysterium så länge. Tackar för din ork! 
Angående döds orsak eller liknande det första jag skrev något med andningen. Det kan vara mycket. Du kan skicka på personligt så vi slipper vara här när du vet något.