Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: dagensrosdagenskram
Läst 508 ggr
mamma74
0

Dagens Ros

Dagens Ros vill jag ge till min underbara mamma. Hon ställer, oavsett anledning, upp för mig o min familj. Fastän hon borde tänka mer på sig själv. Tack MAMMA för att du finns!! Jag älskar dig. kramis

EwaKristina
0

Jag tror mej förstå nu vem din mamma är:)Och vad kan jag annat göra, än att hålla med dej!Hon ställer inte bara upp för sin familj,hon finns oxå som ett underbart stöd till sina vänner och kurskamrater.Kram Ewa

Elisabeth-J
0

Jag sänder också en ros till din mamma som är så go mot alla!

Ge din mamma en present, en Tänka-på-mig-själv-dag! Glad 
Den dagen får hon inte tänka på något annat än sig själv och hon ska göra sånt som bara hon vill göra.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

mamma74
0

Hihi det hon vill göra är ju att hjälpa andra Glad men tack för tipset.

Elisabeth-J
0

#3 Det är fint av henne att hjälpa andra men då är det också viktigt att ta hand om sig själv också för att orka med att finnas till för andra. Man får inte glömma sig själv på vägen så en Tänka-på-mig-själv-dag är nyttigt för själen :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

topsie
0

Tack för  rosen  den värmde verkligen tårarna sprutar av tacksamhet. Jag tänker verkligen på mig själv när jag gör min inre utvecklingsresa.

MOTHERS_LOVE
0

Dagens ROS .Den skulle jag vilja ge till min familj(alla mina 5barn o  min make)även till alla andra människor som  ställer upp för andra o hjälper o stöder  andra på olika sätt o vis här i livet__utan att kräva något i gengäld.

Stravaganza
0

Vad gulligt med den här tråden. :)