Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 556 ggr
[Blandiz]
0

Är detta orber?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Undrar nu vad detta är om det är Orber eller nåt annat. Min hund har faktiskt ofta såna på sina kort. Hoppas nån kan förklara vad detta är.

[Blandiz]
0

2

[Blandiz]
0

3

[Blandiz]
0

4

[Blandiz]
0

Sista och mest tydligaste.

Celia
0

#4 - oj vilket blålila sken det är om den till höger då man förstorar upp bilden Förvånad Min son sa att det är ett barnansikte i orben. Ja jag kan aldrig se sånt, ser bara glada eller sura smileys i alla Ledsen Hoppas någon kan se och berätta lite för dig.

dilba
0

men var har drutten tagit vägen som är så duktig på Orber??

[Blandiz]
0

#5 okej. läskigt.. Jag har läst mycket om Orber då jag har gissat att det är det.

Vill bara berätta en händelse för snart 2 år sen. Albin och brorsan Lucaz var bästa vänner och Lucaz avlivades en morgon då var jag vaken stog i köket och pratade med syrran i hemtelefonen hade ingen digitalkamera då så jag fotade några bilder på Albin när han låg och såg så ledsen ut, som om han visste vad som hade skett. Men ialla fall tar ett kort och kollar på det det är någonting som drar min uppmärksamhet och då ser jag gräs och sen som ett kors på Albins kropp. berättar det för syrran och visar kortet för mamma och hon tycker det är skrämmande. Ska visa syrran när vi träffas men mobilen la av och gick sönder då jag skulle precis visa henne kortet. Var riktigt ruggigt att se. Lucaz va min systers hund.

[Blandiz]
0

putt

[Blandiz]
0

Puttar sista gången och hoppas nån kan svara..

Gummiankan
0

3# Jag kan också se en skepnad i den blå-lila pricken… ganska litet ansikte…