fick kontakt?
igår kväll när jag lång i sängen så tänkte jag på min "andliga guid" (eller vad man säger
).. då tänkte jag för mig själv, - om du är här med mig och vill ta kontakt med mig så gör något så jag vet att du är här… efter en kort, kort stund kände jag att det var något som kittlade mig i handfalatan (låg med den halvöppen) , då tänkte jag oj, var det inbillding så jag tänkte igen ,- snälla gör det igen och då kittlade det till igen. som om man drog en penna, eller fjäder igenom handen.
Så jag undrar kan "guiderna" ta kontakt utan ord , (jag har inte kommit så långt än) altså med beröring?
KRAMAR
Ja de kan de absolut göra
Grattis till kontakten!
Kram Carina

Vad kul!
Har själv känt en vindpust mot min kind när jag önskade kontakt. Blev så förvånad att jag inte tänkte på att få det bekräftat. Låg i min säng när det hände och det blåser inte inomhus hos mig i a f. ;-)
Det är så mäktigt när man upptäcker den kontakten.
Igår blinka min mobil igen… när tankarna börja spinna. Det känndes som om de ville påtala för mig att jag inte ska börja spinna på saker jag inte kan göra något åt.
Visst kan dom det, själv upplever jag det nästan var dag, både när jag tillkalla mina guider eller vägledare, men även mina anhöriga på andra sidan, klappar om mig på pannan, när jag gått och lagt mig, olika beröringar för olika personer, så idag vet jag tex om det är min farmor som kommer och klappar om mig. Härligt härligt. Kram FiaH

Okej, va bra att jag fick veta!
det känns jätte roligt att jag har fått "kontakt" , och jag hoppas att jag kan vidarutvecka den kontakten.
KRAM
Sen jag fått kontakt och fått några namn sänder jag dem en tanke varje kväll innan jag somnar. Tackar för den här dagen helt enkelt.
Ibland känner jag också att någon av dem ger mig healing och arbetar med mig när jag sover, för jag kan vakna till av beröring.

Okej, ja sen jag fick kontakt så har jag sagt godnatt. det känns trevligt att veta att det finns någon där som håller "koll" på en