Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 2651 ggr
[Ssannae]
1

Varulvs hår

Hej!

Jag söker varulvs hår som räcker till två bälten!

Vet nån här hur man kan bli en varulv?

//Mvh Sanna

Amandla
21

Är du allvarlig? 🤔

[Anonym.]
1

Du föds som varulv, Om inte, Så är du ingen varulv.

Jag kan "förbanna" dig, Har dock inte lärt mig riktigt hur än🤐 Men vet att det går!

Amandla
16

Nej vet ni, det där tror jag faktiskt inte på. Och inget snack om förbannelser tack!

[Anonym.]
1

#3 Du får tro vad du vill.. Men jag kallar det "förbannelse" 
Tycker inte precis att det är någon "gåva" eller så..

Amandla
11

Jaha, menar du att ditt  "varulvsskap" är en förbannelse? Trodde du menade att du kan lägga en förbannelse. 

Gissar att det strax kommer fler som ifrågasätter det här rejält, så jag ber er att förklara mer om det här direkt. Vad menar ni med att vara varulv?

[Anonym.]
0

#5 Du har PM.

[Blodpudding]
5

Jag skulle också gärna vilja veta vad detta med att vara varulv kommer ifrån.

[Ssannae]
1

Mena varg hår som räcker till två bälten!😃

Fjäril
7

Maskerad?

Sajtvärd på Övernaturligt

Amandla
10

Du kanske ska kolla inne på t.ex. Pyssel.ifokus istället? 😉

[NeferNefer]
24

Jag skulle vilja be dig att låta vargarna vara i fred, de är nog jagade och hetsade som det är redan. Du kan göra vackra bälten av fina material vars tillverkningssätt inte medför att någon levande varelse far illa. Det ger dessutom bättre karma 🙂

[Anonym.]
8

Håller med #11

Amandla
11

Ojs, ser att jag missade lite ord i mitt förra inlägg. Skulle skrivit att det finns konstpäls att köpa som är raggig, det är nog en bra idé istället för riktig päls.

[NeferNefer]
7

Amandla, fin idé ❤️

[Ssannae]
5

11# mena hår som vargarna har fällt, skulle aldrig döda en varg!🙂

Amandla
9

#15 Oj, då lär du nog få leta länge över ett väldigt stort område…

[GunillaF]
11

#15 Det borde funka lika bra med fällt hundhår som med fällt varghår.🤔

[MikeW]
16

Jag har läst mycket inom varulvar och grejer, det finns en "besvärjelse" som man gör för att bli en varulv, det finns många saker man kan göra en av dom är att t.ex. dricka varg blod med hår i tror jag det var.

En annan är att göra ett bälte av varluvs hår eller varg hår som man har på sig på fullmåne tror jag, man ska då tydligen vara helt naken och sätta på sig bältet..
Kommer inte ihåg detaljerna mycket eftersom jag läste detta typ 1/2 år sedan.

Antar att du och din vän eller något vill bli varulvar? (eftersom du vill ha två bälten).

Jag kan säga nu att man kan inte fysiskt bli en varulv/varg.
Det finns ingenting i denna världen som kan göra att du kan förvandlas till en varg eller varulv eller något annat.

Du är bunden vid din fysiska kropp, och din fysiska kropp kan inte bara förvandlas till en varg.

Efter din fysiska kropp har dött då kanske du kan bli en varg eller varulv. Fast just nu i denna dimension så går det inte.

Du skulle kunna prova allt, fast sanningen är den att det går inte.

Och bara så du vet är det extremt svårt att hitta bälten som är gjord av en varulv/varg. Du kommer ha väldigt svårt för att hitta det.

Och resultatet kommer bli att det inte går.

Jag antar att det finns en anledning till varför du vill bli en varulv.. Och den största möjligheten som jag kan tänka mig är att du tycker livet är tråkigt och inget spännande händer, du vill leva ett mystiskt, roligt, äventyrligt och spännande liv.
Jag gick också igenom det, jag ville skälv bli en varulv/varg.

Lite av den anledningen som jag precis sa, fast även för jag känner mig som ett djur, jag känner mig som en varg och har en stor närhet med vargar.

Och varje gång jag kollar in i mig själv så ser jag ett djur.

Kanske är det så att min själ är ett djur? eller så är den ingenting, själv tror jag att du bestämmer vad du ska vara när din fysiska kropp dör.

Det är som i det astrala, du kan bli ett djur där, så varför skulle du inte kunna bli det när din kropp är död liksom?

Du borde strunta i att försöka bli ett djur, det kommer inte gå nu.
Din fysiska kropp kommer stanna som en människa, du kommer leva som en människa och dö som en.

När du som människa inte finns längre, då kan du ändra din form till en varulv eller varg om du vill.

Fast jag är ledsen att säga att du måste leva ditt liv som en människa. Du kom hit för att leva som en människa, inte ett djur.

[MikeW]
8

Fast kan ju säga att om du verkligen vill komma i kontakt med ditt "inre djur" och bli en varulv, bli en furry! :P

Hybriden
0

Vill du ha varulvs hår jag har hela källaren full med det. Du kan få allt om du vill ha en hell flok, snart så fäller jag till sommar pälsen och då blir det mera päls.

00Anonym
0

Kan någon hjälpa mig bli en varulv som kan skifta till en stor varg, brinner verkligen i önskan om detta vet ej om jag ens är en, snälla hjälp mig om KI kan med detta! Vill verkligen bli en

Denna kommentar har tagits bort.