En annorlunda komplimang
Idag var jag på affären och skulle precis prata med en som jobbar där, jag kan inte minnas att jag någonsin pratat med personen förut. Och hon säger direkt "jag känner dig- vad heter du?!" Jag presenterade mig och varpå hon säger att hon inte klarar av att stå nära mig eftersom jag avger så mycket energi, hon var överväldigad och fick bara ur sig "åh herregud! Du är jätte öppen! Jag kan inte stå nära! Så mycket energi!" Och Jo, nog har jag fyllt på med energi under gårdagen. Så jag gjorde något som verkligen ger mig energi. Jag kunde bara svara "jag vet:)" och hon berättade att på håll kände hon en stark energi som var exakt som den personen jag är med de jag trivs, men hon överväldigades nära mig, hon blev varm och nästan svimfärdig. Hon sade att det var någonting mer. Men kom inte längre på meningen. Tjaa. Hmm jag blev myfiken och hon blev chockad. Jag undrar vad detta var:) jag håller nästan på varje kväll med mina chakran och energier, och jag vet hur jag ska tona min öppenhet, kan hon ha känt i vilken själslig nivå jag befinner mig i? Är jag normalt starkare i energin än många andra? Jag har aldrig mött eller sett en person reagerat som hon gjorde mot mig.
Sajtvärd på Neofinetia Ifokus
Japanska och Asiatiska orkidéer
Jo, var och en av oss har nog någon form av utstrålning som påverkas av vem vi är, vårt liv vi levt och vad vi gör i livet.
Jo. Minst sagt en speciell reaktion. :) ja, så är det ju!
Vad häftigt att hon kände av dina energier! Var det det hon menade när hon sa att hon kände dig? 🙂/ Sofia
Jag tror det:)
Ja du har starka energier 🙂 Väldigt öppen med 👍
Har inte varit här på iFokus på ett tag men tror det var för två år sedan kanske du skrev en den inlägg och så men du hade annan profil bild då. (känner inte igen den där bilden du har nu men men känner igen dina energier o namnet o energierna tillsammans ) (För mig är det igenom energier jag kommer ihåg personer o kopplar vem det är för det mesta ) 🙂
Jag kom ihåg jag reagera starkt på dina andliga energier o hoppades på du skulle vilja o skulle utveckla det mera 👍
Mvh / Joakim 🙂
Ny dag nya möjligheter
#5 Jag minns dig också! :) ja, det går utav sig själv för det mesta nu. Och tack för dina ord!:) Jag har varot lite stillastående då hon jag gick på kurser hos plötsligt lade av. Det var en jag verkligen kände tillit för och hennes energi! Jag är väldigt selektiv utav mig. Då jag liksom du känner energier väldigt starkt. Ibland för mycket för mitt eget bästa- det leder till att jag har få men bra vänner och att jag oftast tycker om att vara för mig själv. Lite ensamvarg. Men jag gillar det. Att spendera tid med mig själv och de människor som har god energi. Så just nu är det ganska svårt att hitta någon ny kurs som inte kostar multum och med den optimala ledaren.