Skall, skall inte
Är nog nojig. Satt här vid datorn och tänkte nu skall jag bestämma mig. Skall jag besöka ett medium eller skall jag inte. Bestämnde mig för att jo det skall jag. Gick in och kikade på olika hemsidor. Hade svårt att bestämma mig, om jag skulle vara mest avslappnad om man gjorde det över telefon eller om jag besökte.
Kom fram till att jag börjar med telefon. Loggar in på en hemsida. Först kom det ett pip nån stans ifrån. Ja det är väl inte så konstigt. många har ju ljud på sina sidor. När jag skulle börja skriva mail, ringer telefonen. Jag går iväg. Det ringer bara en signal ( Inte så konstigt det heller igentligen) Men då får jag för mig att det kanske är en liten fin vink om att jag skall ge blanka sjutton i att söka upp ett medium. Så nu sitter jag och funderar igen. Har ni varit med om en så nojig person. Jag vill ju. Men jag får väl aldrig det gjort. Ha det så bra
Var rädda om varandra
Precis så känner jag också,velar fram och tillbaka och jag undrar, hur vet jag att jag väljer rätt om jag nu väljer att gå?
Min mormor och morfar "på andra sidan" skulle nog inte gilla det, men de finns andra som kanske skulle bli glada om jag gjord det….
Skönt att höra att det inte bara är jag som är så velig. Nästan önskar att det var nån som bara sa att nu går du till den eller den. Ha en bra dag förresten TantAlma ./Kram
Var rädda om varandra

hejsan jag har själv varit hos medium tre ggr det va inget otäckt alls. det var mera roligt istället. jag rekomenderar varmt att gå se bara till att det är ett medium som är bra och erkänt :)
Ja du Auraman och hur vet jag det? Fast jag skall ringa , snart. /Kram
Var rädda om varandra
#5 Håller med Celia! :) Du bör nog ringa istället för då släpper dessutom alla konstiga "rädslor" som jag vet att man går omkring med innan man pratat med mediumet. Själv var jag helnojig innan hon hade ringt till mig, fick alla möjliga konstiga föreställningar om att jag hade öppnat upp mig för mycket innan jag var beredd o s v. Men hon var en helt underbar människa, och absolut ingenting att gruva för. Och efteråt kändes andekontakten som vilken naturlig kontakt som helst. Go for it girl! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Tack snälla Ni för era svar. Nu skall jag bara bestämma mig för vem.Kram på Er
Var rädda om varandra