Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1066 ggr
Elisabeth-J
0

Datum och tid

Jag har reagerat en del med angående födslar och datum. Jag är född månad 12 ca kl. 12. Mina barn är födda kl. 03 den 13, kl 17 den 5 och kl. 17 den 25. Fler som jag vet om är kl. 19 den 27, månad 4 kl 24, månad 8 kl. 18. Jag är ju som sagt en person som gärna analyserar allt så det här är något som jag analyserar just nu. Är det fler som har sett liknande samband?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tinnie
0

Min dotter var beräknad till den 16/1-03. Vänner i min omgivning började slå vad om när min dotter skulle komma till världen, det var diverse olika datum. Jag tröttnade och sa att den 1/1 mellan 04.00 och 05.00 ska jag föda barn och den 2/1 såg hon förlossningens ljus 05.10. Jag vet inte om det något som man kan få fram genom analys. Elisabeth får gärna analysera och tala om vad hon kom fram till.

Solen skiner alltid bakom molnen~Ha en strålande dag!

Kram på er alla.

Tinnie.

FiaH
0

Jag har oxå tänkt mycket på just siffror. Själv är jag född 18/1, samt 2 st i släkten lika så den 18/1. Min man den född den  18. Min dotter är född den 10/8= 18 kl 18:48 samt min son kl 10:08 =18, Min tursiffra är 8, min mans är 10=18 . Samt har vi många datum förknippade till just 18, och även husnummer och så. Blev det rörigtSkrattandeDet blev massor när man tänkte på det. Skumt tycker jag. Kram på er alla//Fia

melia
0

Det där stämmer på två av mina barn också nu när jag tänkt efter :) min dotter är född den 6 kl 6 2006 min son är född den 23 år 2003 o var 53 lång Glad

Manni
0

Nej, jag kan inte komma på något sånt samband alls i vår familj. Men vår yngste är däremot född samma dag som hans farmor skulle ha fyllt 60 om hon hade levt. Jag är säker på att hon var med i förlossningssalen, jag bad henne om hjälp "om hon nu nödvändigtvis skulle ha barnbarn på sin födelsedag"! Och förlossningen gick både fort och lätt! Glad

[BigMama]
0

Jättekul med en tråd som handlar om siffror!Skrattande

Är helt inne på Numerologi just nu. Lyssnat på Glynis McCants på Hayhouseradio (webradio i USA). Hon är helt suverän och pricksäker!

Ska kolla upp födelsedatum och tid. Det jag nu kan säga att maken o jag har reagerat på är döttrarnas födelsedatum 020406 och 030705, jämnt och udda s a s. Finns det någon här med nummerintresse och kunskap?

storkenflyger
0

Jag har två barn födda samma dag och månad Men med flera år imellan  

Annat barn har samma födelsedag som sin pappa 

Ett annat barn har samma dag som mitt barnbarn

[PixelMollan]
0

Jag är född den 3 mars 3min över 3 på natten.
Dvs 03.03.03.03

MariaJ
0

Mycket intressant Elisabeth..Skrattande Jag tror att allt är förknippat med numerologin. Allt är på något sätt matematiskt. Visst är det härligt när man ser samband i sånthär.. Mina barn är födda med 880917 samt 960716. Jag 650708.. jag får spåna på sambandet lite.. får se om poletten ramlar ner. Jag är ju sån så jag brukar se sammanhang och mening med allt, men detta var nog lite klurigt.

Kram på er //  MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Celia
0

#8 - jag har också svårigheter: 660619, 671119 och 871224 Fundersam

Elisabeth-J
0

#8 #9 Ser ni några samband med klockslagen vid födseln?

Elisabeth 

Celia
0

#10 - dålig info där :( 66:an kring niotiden på förmiddagen -  
(09.00-09.15), 67:an ingen aning och 87:an 01.20. Måste väl gå att få exakt tid från något arkiv på KK eller något? Har funderat på det länge men aldrig fått tummarna loss :(

Elisabeth-J
0

#11 Ja du kan kolla där och få exakt tid :)

Elisabeth 

Tuva-Lena
0

Jag är född den 9/7 och min pappa den 7/9, annars finns det nog inga samband i vår familj…

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[BigMama]
0

Kollat upp några klockslag. Mitt eget klockslag är 19.34 den 10 juli. Fundersam Min äldsta dotter kom till världen minuten efter 15.00, den 6 april..Fundersam Njae, går bet.

snowdrop_
0

det enda som jag kan komma på är att jag har ganska mycket treor och åttor. jag är född 89-08-31 och vägde 3083och var 47 lång.

om man plusar ihop 8 + 3 = 11 och om jag plusar ihop min längd 4 + 7 = 11 tiden jag föddes 15.55 när visaren står på 55 står den på 11.

Kom just på det här. kanske en slump, kanske inte.   Glad

snowdrop_
0

någon som vet om nummret har någon betydelse?

[BigMama]
0

#16 Kan ingenting om Numerologi, men det fins en sajt på nätet där man kan knappa in sina data + namn för att se hurdan man är samt vilken livsväg man har.

http://tarot.newagesidor.se/dina_numerologiska_tal.html

Min livsväg är 11 enligt denna sida och om 11:an sägs:

Livsväg 11: RÄTTVISA. Personer med livsväg 11 lär sig mycket, och kan även lära ut. När du väl hittat svaren och lärt dig läxorna, hjälper du även andra att göra det. Du har stark sinne för rättvisa och när du väl upptäcker orättvisor vill du gärna göra något åt det. Du har ett sätt att få livet att verka roligt och intressant och detta gör dig till en bra talare. Du handskas med alla livets utmaningar utan att tveka och du slutar inte förrän ditt jobb är slutfört. Elva kan vara ett av de mest jobbiga livsvägar eftersom du ställer stora krav på både dig och andra.

Hoppas det finns någon som kan mer här på forumet??

[BigMama]
0

#16 Lite lustigt att du frågar om siffran 11, för idag när jag lyssnade på "Glynis has your number" - så ringde det in en person som hela tiden stötte på siffran 11. Jag vet inte om man kan dra en parallell med dig Snowdrop men så här säger hon om det (fritt översatt..): Universum står vidöppet till förfogande för dina önskningar, så passa på att tala om vad du vill med ditt liv, och universum står till ditt förfogande. Elvan frågar: Vad vill du? Och då gäller det att svara.

Sedan är ditt livstal 3 - naturlig underhållare, kommunikatör + en massa treor ändå, så du är helt säkert en riktigt rolig prick!Flört

Celia
0

#17 - tack för länken, det var mycket som verkar stämma. Jag fick också 11 som livsväg. Verkar som om det finns en anledning att vi ofta får det en jobbig väg…

Mvh, Cecilia

kath
0

#17 Tack för länken, det var intressant att läsa, jag fick 9 som livsväg

kath
0

Jösses, när jag tryckte på publicera så åkte jag ut så det "skvätte" om det..hamnade på min förstasida, fick logga in igen, nån som inte vill att jag skall vara här inne kanske..:)

Har för mig att jag hört andra som råkat ut för det här..?

Elisabeth-J
0

#21 Du tryckte antagligen på fel knapp, logga ut-knappen finns ju strax under :)

Elisabeth 

Helleh
0

Nåt samband? Njää.. Men rolig slump? mamma är född den 12.e, syrran (inte på mammas sida) den 13.e & syrrans son den 14.e samma månad…

Jag är född 23/4, min bror den 26/5, min dotter 24/5 & hans äldsta dotter 25/3.. 23,24,25,26 ^^

Min son är född kl 19.19 vilket oxå är en rolig slump :)

Bybo
0

Nr 7 finns ofta runt mig på nå sätt…annar kan detta kanske ha nåt samband…mitt ex: 15/10 min nya: 12/10 min ena son:15/10….

kath
0

#22 tänkte på det själv men det kunde det nog inte vara, jag loggades inte bara ut, jag åkte ut från hela ÖN, spelar ingen roll, blev så paff bara :) Nä nu skall jag logga ut,alldeles själv, utan hjälp :) Natti med er

snowdrop_
0

#16 jaha… vilket sammanträffande Glad vad är Glynis has your number för något?

kul länk, lite på trean stämmer, så det var kul! Skrattande har aldrig sett någon sån sida förut.

[BigMama]
0

"Glynis has your number" är ett av alla radioprogram på Hayhouse - radio for your soul. Där hon tar emot samtal från människor runt om i världen som undrar om de är tillsammans med rätt partner, om de är lite vilsen i karriären m.m. Inledningsvis berättar hon lite om nummer och hur de fungerar.

Radiokanalen är helt suverän och det finns mycket att lära av de olika programvärdarna. Exempel på programvärdar är Sylvia Brown, hon med änglakorten… JO, nu kom jag på: Doreen Virtue. Ett program som handlar om shamanism finns också! Kanalen finns bara på webben.

Finns det liknande radiokanaler i Sverige? hade varit hur kul som helst att jobba på en sådan radiokanal!

snowdrop_
0

Jaha, vad intressant.. det måste jag se om jag kan hitta!Skrattande