Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 487 ggr
ninna37
0

Vad såg jag ,??

Jag var ju på mässan och träffade Cecilia och lyssnade på henne , upplevde för första gången en  aura, dock så upplevde jag nått mera när hon stod på scenen , bakom henne var det en mörk skeppnad som stod en stund och upplyste henne sedan försvann hela skepnaden åt höger rätt upp i luften …vad var det ??? nån som har en förklaring

Kram

[Lady-Oona]
0

Ninna…..underbart att du fick uppleva något annorlunda mitt råd till dig är att du "går in i dig själ" och helt enkelt frågar…det är ju din upplevelse och det bästa svaren bär vi på själva…..kanske blir det också en fin övning för dig att få en djupare kontakt med dig själv…om det är det du vill ha….Jag personligen tror att många gånger får vi den här typen av upplevleser för att helt enkelt ta kommando över vår spirande förmåga….

Lycka till Lady Oona

ninna37
0

Tack Lady Oona för ditt svar…läste ditt svar om om igen och fick mig tänka ,jaa så klart måste jag det och givetvis måste jag ha en djupare kontakt med mig själv för att finna svar på alla mina frågor trots att många ggr är det svårt att hantera vissa grejor själv , jag vet inte hur jag bemöter det…det händer så mkt för mig på sista tiden och jag hinner knappt landa förräns det kommer nått nytt igen..men samtidigt känner jag att jag växer med det och blir faktiskt lugnare av alla händelse och ta det med ro …

Tack ännu en gång för ditt svar

Kram Ninna

[Lady-Oona]
0

Härligt att du kunde ta till dig av det jag skrev….och du har så rätt, jag vet hur det känns att svämma över av en massa frågor och upplevelser och för min del var papper och penna är bra lösning, vet inte hur många halvskrivna anteckningsböcker jag har….till dammets stora glädje…men jag har faktiskt både glädje och nytta utav det jag skriver sedan långt tillbaka, jag har också upptäckt att jag behöver inte förstå allt eller ens undersöka allt ibland är själen nöjd med att bara få vara i upplevelsen och ev. svar har förmågan att dyka upp på egen hand vad det lider.

Kram tebax Lady Oona  (du bor ju i Norrköping så kontakta rosmarin90 här på siten, hon har säkert en del bra saker att säga och så finns ju Norrljus en andlig förening i din stad.)