Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 2350 ggr
auraman
0

lite kul bild :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hoppar in md en lite kul bild som jag va och tog på mässan i sköövde för ett år sen. visst ser man "andlig" ut :)

Elisabeth-J
0

Oj vilken healingkraft du har!!! Skrattande

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tuva-Lena
0

Ja du, antingen är det en jättelik blågrön bakterie du har bakom dig eller så är det ett rymdskepp på väg inför landning. Har du sett spöket som står bakom dig till vänster…?! Förvånad Huuuga! ;)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

fru_L
0

wow vilka energier

auraman
0

spöket är nog en ljusreflektion

Tara
0

coolt, jag ser oxå två män på bilden, ett ansikte med 60-tals frisyr och glasögon sedan en glad herre "typ soldat" från        40-talet och honom ser man i helfigur. Dom är båda till vänster om dig.

auraman
0

jädrans jag måste skaffa brillor  ……  ni ser ju mer än jag, tyckte bara bilden lite representerade mitt nick (auraman) , men det kanske finns mer däri än vad jag ser

Celia
0

Jag ser också något till vänster (din högra sida), men jag ska inte försöka mig på vad det är. Ser inte otäckt ut i alla fall :)

Mvh, Cecilia

april4
0

Det var en häftig bild.

april4
0

Tittade lite närmare på bilden så ser jag en kvinna till vänster och en hund ovanför henne eller möjligen ett rådjur. Till höger ser jag en ung man med ljust yvigt hår.

Brokenfether
0

Mycket grönt i din aura….min har samma form,fast vänd på andra hållet och ingenting nedanför halsen…togs i skövde för över ett år sen…Skrattande Roligt att se andras…kanske fler som har och vill sätta ut..om du Auraman inte har något emot det??

Kram../B 

melia
0

jag tycker det ser ut som ett litet barn springer på din axel din högra :) men till vänster när man tittar på bilden :)

Morsan1
0

Jag vill också ta ett sådant foto! Var gör man det?

auraman
0

kör bara  ute med era auror bara :)

Brokenfether
0

**Jag tog mitt på en alternativmässa i Skövde…Skrattande vet inte om alla mässor har aurafotografering…
**

Morsan1
0

Ok, man kan inte gå till någon och ta ett sådant kort? Förutom på mässor alltså.

Brokenfether
0

**315 Jag vet faktiskt inte….kanske någon annan har en susning..Fundersam
**

Elisabeth-J
0

#15 Det är en mässa i Stockholm

27-28 oktober. Liljeholmshallen, Stockholm**www.harmoniexpo.com** src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Om jag kan åka ner på lördagen så kan vi ju åka till mässan tillsammans på söndagen :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Morsan1
0

#17 Jippi!!!!

melia
0

Allt kul är i stockholm Skrikandes

auraman
0

mässa i lidköping  6-7 okt  :)   gråt inte melia  :)

melia
0

jag är bannad Skrikandes Glad

lidköping Fundersam jag hade minus 1 i geografi Cool känns inte som det ligger i närheten av dalarna i alla fall Skrikandes

Morsan1
0

Melia kom ner till mig så går vi på mässa i sthlm med chefen!

melia
0

oooo lilla rädda jag i den stora staden Förvånad näää.. men gud så kul det skulle vara! men oooo det skulle jag aldrig våga Generad uch så jag är feg feg feg Skrikandes

Morsan1
0

Melia för fasen! Kom igen nu! Jag hittar inte, men tillsammans ska vi väl ändå klara det! Min 14 åriga dotter åker själv till Stockholm så det vore väl fan om inte vi kunde klara det! Ta med EwaKristina på vägen för sjuttsingen så får du ressällskap! Sen möter Drutten upp oss i Strängnäs vid stationen!

Bra va!!!

Elden
0

strängnäs? Det är ju nästan hemma här det… Den mässan ska jag nog dra med mig familjen på!

Morsan1
0

Elden, var bor du?

Elden
0

mitt i mellan mariefred och gnesta typ…

melia
0

nja morsan… jag vet inte jag.. men jag lovar å sova på saken en natt eller tjugotvå Glad det skulle ju verkligen vara jättekul! men ååå varför föddes jag som mus Skrikandes

Jenya
0

#10 Här kommer En aurabild på mej, det var visserligen några år sedan jag tog den. skulle gärna vilja göra det igen för min blev ganska så enfärgad xD

Morsan1
0

#28 Jag tror musen försvinner mer och mer! Snart kommer du bli helt wild and crazy!! Ha ha ha

Bybo
0

Jag funderar på att åka på mässan i Sthlm..Har väl bara typ 13/14 mil dit….Pling!

Morsan1
0

För fasen Bybo, ring mig då!!!!

Brokenfether
0

**#29 Halleluja…Fot i munnnen rena julafton ju…heheSkrattande
**

Bybo
0

#32 Ja, det ska jag göra!!! :-)

Jenya
0
Playja
0

Angående mässan i stockholm den 27 -28/10 som Elisabeth lagt ut länk till i #17.

Ville bara komma med ett litet tips till er som aldrig varit där innan *ler*

Förutom ALLT som finns att köpa (man vill ha x-tra stor plånbok med sig) *s* så finns ju alla möjliga föredrag å seanser att gå på.

Gå in i länken å kolla i mässprogrammet på vad som finns å vad du verkligen vill se. Kolla tiderna till de olika föredragen för många "krockar" med varandra. Gör man det innan man åker dit så spar man lite tid och har koll på läget. Sen är det inte riktigt samma föredrag på lördagen som söndagen. (om man nu tänkt gå 1 dag)

Man blir lite som en unge på ett nöjesfält.. man vill göra ALLT! *s*

Som sagt! e bara ett tips!  Skrattande

Playja
0

Angående mässan i stockholm den 27 -28/10 som Elisabeth lagt ut länk till i #17.

Ville bara komma med ett litet tips till er som aldrig varit där innan *ler*

Förutom ALLT som finns att köpa (man vill ha x-tra stor plånbok med sig) *s* så finns ju alla möjliga föredrag å seanser att gå på.

Gå in i länken å kolla i mässprogrammet på vad som finns å vad du verkligen vill se. Kolla tiderna till de olika föredragen för många "krockar" med varandra. Gör man det innan man åker dit så spar man lite tid och har koll på läget. Sen är det inte riktigt samma föredrag på lördagen som söndagen. (om man nu tänkt gå 1 dag)

Man blir lite som en unge på ett nöjesfält.. man vill göra ALLT! *s*

Som sagt! e bara ett tips!  Skrattande

snowdrop_
0

Oj va kul mässa värkar, funderar på att kanske åka dit, men det är lite tomt i plånboken, om jag lyckas skrapa ihop pengar så kanske jag tittar förbi Skrattande

Jenya
0

Hur hittar man Mässor? vart ska man leta eller vad ska man söka på?

drutten53
0

gud vad sugen jag nu blev då….att dra ditt med…se vad plånboken säger då…kram