Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 536 ggr
Elisabeth-J
0

Det man ber om

Min mormor är ju nu 90 år, hon har sen tidigare ett hjärtfel och nu dom senaste veckorna så slår hennes hjärta väldigt sakta. Jag har bett om att jag ska få veta när det är dags för mormor att gå vidare. Häromkvällen när jag skulle sova så hör jag en kvinna som skriker, det var sorg och ångestladdat skrik. Jag sätter mig upp och säger namnet på en av mina mostrar. Sen funderar jag ett par dagar på det här och undrar hur det är egentligen med min moster. Igår ringde jag till mamma och frågade om hon hade pratat med moster och om det har hänt henne något. Mamma blir först tyst en stund och säger sen: Men gud vad du är ruskig! Moster hade åkt till mormor och var där den här kvällen. Hon städar i mormors sovrum när hon hör mormor skrika i vardagsrummet. Jag berättade då för mamma att jag har bett om att mormor ska komma till mig när hon går över och att jag inte vet om jag får veta något innan, i ögonlicket eller en stund senare, så jag bad mamma att inte ringa till mig direkt utan att hon får vänta ett par timmar. Mormor och jag har alltid haft en speciell kontakt så jag har en känsla av att jag får ett starkt besök av mormor då. Hon har också sagt att hon ska vara med mig när hon är borta :) När min gammelmormor dog var jag 13 år, hon kom och satte sig på sängkanten och vinkade :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

signemo
0

Jag tror du får besök av Din mormor.Hon vill säkert tala om för Dig att nu får du kontakta hemme på andra sidan.Du har ju en fantasisk förmåga.

Kunde jag känna att min morfar dog, (har nog skrivit det tidigare) och jag kan ju ingenting. Kände ju bara en oerhörd trygghet och glädje över att han ville säja hej då vi ses sen. Naturligtvis sorg också. Men jag unnade ju honom att få dö. Han var gammal. Ha det bra

Var rädda om varandra

SusanneStromstedt
0

Vad fint att ha den speciella kontakten med sin mormor och gammelmormorGlad.