Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 783 ggr
Rosarin
0

Såg just en orb i taket i mitt sovrum..

Hej hej!

Nu ni, nu blommar asfalten!!! *skrattar*

Jag låg just inne på sängen och tittade till min dotter lite och plötsligt så ser jag en orb i taken!!!
Orben var jättestor med ett tydligt kvinnoansikte i… i alla fall en kvinna med spetsig näsa..hihi.
Jag sa hej och log men den verkade vara blyg. Jag sa att det var ok och att den inte behövde vara rädd men den såg bara förskräckt ut.
Samtidigt som den gled längs taket i ca 3 sekunder och sedan bara försvann så kände jag en rysning som jag har upplevt när jag har haft besök en gång innan.
Undrar varför den bara gick, jag kände nämligen tidigare idag när jag mediterade att någon var där, fick en rysning som jag har fått tidigare när jag har haft besök, men när jag frågade fick jag inget svar. Jag såg att de tittade på mig när jag mediterade men ingen sa något.

Kan det vara min guide?
Vad tror ni?

Kram Rosarin Smile

Brokenfether
0

**Jag har massor med Orber i min lgh,men aldrig att jag får se dom med blotta ögat…Skrikandes Tror inte det var din guid,då hade den nog inte sett förskräckt ut…Skrattande kanske någon ande som blev paff när den såg att du såg den…vem vet..Fot i munnnen
**