andlig kontakt
Hejhej, jag känner av det andliga, även sett en gång. Jag blev jätte rädd, två små flickor stod bakom min gardin och bara pekade och sa schh till mig. Varje kväll är det någon som slår i skåpluckorna i köket. Leksaker har börjat spela m.m Kvittar vart jag är. Jag bad min skyddsängel komma en gång. Man bokade tid ex " hej min skyddsängel kan du snälla komma till mig kl 8 ikväll" då det kan vara en släkting som gått bort och dom behöver tid på sig att förbereda sig. Så ni som vill testa be dem komma på morgonen och boka en tid på kvällen så dom får tid på sig. Jag glömde bort tiden o var iväg. Kom hem runt 23 tiden. Gick och la mig.. Då..då öppnades och stängdes och öppnades min sovrums dörr flera gånger, in kommer ett vitt/blått sken. Jag blev så rädd så jag gömde mig under täcket. ( sitter väl i sen man va liten att man är skyddad då) Sedan försvann det. De va någon man som gick i hallen även i mitt sovrum men lyckades tillslut somna. Då..då fick jag va med om själsvandring. Då stod min mormor där i mitt sovrum (i en annan skepnad) men sa saker som ingen mer än hon vet och sedan fick jag den kram jag sålänge bett om, stod och kolla på mig själv och när min dotter sov. Dom två små flickorna.. Jag förstod dem inte, fick till mig av ett medium att jag skulle koppla bort allt och lyssna. Men jag kunde inte "höra dem ändå " Mitt problem är att jag blir så rädd varje gång. Jag försöker va lugn, men det går inte.. Blir så rädd. Men vill så gärna förstå.
Jag har också sett andliga saker flera gånger men inte så läskig som du har upplevt! Du kan kanske fråga vad de vill? Själv har jag sett en lite flicka runt 4-5 åldern. Vi garderoben är täckt av spegeln. Jag ser spegeln varje gång jag sover för det är så stor och jag kan inte få bort blicken från det. En gång så vakande jag på natten runt 3 och då (visste inte varför) kollade på jag spegeln och såg en flicka som tittar på sig själv. Man ser henne inuti spegeln men inte utanför. Jag trodde att jag såg fel så jag böjde mig lite grann och då kändes det som om hon vred på huvudet och då samma sekund gömde jag mig snabbt under täcket. Det värsta jag har upplevt. Nu har det börjat försvunnit lite gran av det andliga *tummen upp*. Sömnparalys är också läskig om du har upplevt. Jag brukar höra många tjejskrik som är jätte läskig och någon som säger shsishsihsjdsj vad som helst. Först fick jag panik, men efter några gånger börjar jag slappnar och låter ''de'' göra vad de vill. Men det du ska göra är väl att tänkta på något annat eller om du kan vara med någon på kvällar??
Ja, flickorna jag såg var som att de skulle vara inne i gardinen, för bakom var dem inte, efter ca 1h så vågade jag kolla efter. Hade en maskroslampa som ena flickan gjorde att den skrynkla ihopa sig. Den flickan va helt vit i hyn rött hår och svart klänning. Men kontakt är där varje kväll med någon. Om dom skall va här så hade det underlättat att förstå dem, frågat många gånger vad de vill men får inte något svar. Just nu är de bara läskigt. Nej jag har ju inte de, har en liten kris i förhållandet som jag hade velat ha hjälp med dock. Så en häxa? Hehe. Så därför är jag oftast själv. :(
Just nu går någon runt här hemma
#3 Nej, va läskig…du kan kanske…skriva en lapp vad de vill? Oh..va läskig det är :(
Låtsas att du inte ser de??
Skrivit har jag aldrig gjort, men tror inte att dem hade skrivit tillbaka ^^ hehe. Ja jätte jobbigt. Ett medium har varit i min gamla lägenhe. Hon fick bort smällarna frpn luckorna. Men återkom efter 1-2 månader. NU fortsätter det i den nya. Då va där en dam i köket, två små flickor som tycker om att leka i gardiner, och en man Som gick i hallen och min dotters sovrum sovrum. Är nästan rädd för att gå o lägga mig :(
Och nu börjar jag rysa på ben och midja, ena sidan.. Yey.. Not!
#6 Men de vill dig inte något? De verka göra sina egna grejer, de kanske bodde de förut?
Detta har följt mig väldigt så tror det är någon till mig. Låtsas som jag inte hör/ser går inte blir rädd bara jag hör dem hålla på med något. Nej de kanske dem inte vill o då borde dem gå, som jag sagt till dem så många gånger. Flickorna kände sig trygga hos mig och ville hjälpa mig sa mediumet. Min mormor är med mig allt som oftast. Men fortf är de min rädsla som är problemet.
#9 Aha, men det är ju bra nyheter att de inte vill dig illa. Det är bara din rädsla du ska vinna över. Låt inte rädslan styra ditt liv! Rädslan är något som bara du kan vinna över. Det tar också tid. Jag har hittat ett sidan..kanske hjälper kanske inte http://www.sund.nu/docs/artikel.asp?tem=5&art=396
Tack så mycket!!