Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 407 ggr
TopasPearl
0

Förlorad vän

En vän till mig tog livet av sig för ca 3½ månad sen.

Jag tänker på honom varje dag. Jag känner att allt är ett skämt. Jag vill få kontakt med honom. Men jag ropar hans namn. Jag har mediterat för att försöka få kontakt med honom, men jag får ingen kontakt alls. Kan någon snälla hjälpa mig! Jag vill så jättegärna fråga honom några sista frågor så jag kan känna mig lite lugnare. Nu är jag bara helt förtvivlad. Han är borta från jorden och jag får inte någon respond från andevärlden. Han känns helt förlorad!

Jag är inte medial, men när jag har försökt få kontakt med någon som har dött har jag i alla fall fått en känsla, en doft eller något liknande. Med min vän får jag ingenting! Jag vill så gärna veta att han i alla fall inte är helt förlorad, utan att han kan komma och titta till oss alla som saknar han här!

Snälla, hjälp mig!?

soulwings
0

Finns det inget medium i närheten du kan kontakta?kram Liv

Elisabeth-J
0

Jag beklagar sorgen och skickar en extra varm kram till dig idag! Försök att släpp tanken ett tag på det, ibland hoppas man för mycket vilket kan blockera kontakten men om du ber honom att komma och sen släpper tanken och känslan så kan det hända att du får kontakt med honom. Ibland händer det att man får vänta ett tag, dom väljer när dom vill komma och förmedla sig.

Kramar / Elisabeth

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

TopasPearl
0

#1 Jag vet faktiskt inte. Hur tar man redapå om det finns medium där jag bor?

#2 Tack. Får testa det!

Elisabeth-J
0

#3 Kolla med MariaJ på Healing iFokus, hon är medium. Maria är medlem här på ÖN också.

Lycka till!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

TopasPearl
0

#4 Okej det ska jag göra! Tack så mycket

Elden
0

Kan inte ge dig något svar men jag har vari med om samma sak. Det har gått många år nu men jag har fortfarande svårt att förstå att hon inte längre finns..

Celia
0

Jag tycker också att du ska kontakta ett medium. Han/hon kan kanske hjälpa dig med hur du ska gå tillväga om du vill träffa din vän fler gånger (?).

Styrkekram, Cecilia

TopasPearl
0

#7 Jo det vill jag verkligen! Jag har skrivit till MariaJ enligt Elisabeths råd så frågade jag henne om hon visste hur man ska göra eller om hon vet någon i min stad som kan hjälpa mig. Annars får jag helt enkelt göra så att jag väntar ett tag som det sagts här innan.

Tackar-Helené

TantAlma
0

Jag beklagar sorgen. Hoppas du hittar hjälpen du behöver.