OT Säger farväl
Elisabeth och alla, jag har insett att jag har för mycket att göra med studier och jag tillbringar för mycket tid på Internet…så tyvärr måste jag börja skära ner också på I Fokus.
Jag kommer säkert förbi då och då men jag kommer inte längre att vara medlem, så vill man mig något får man skriva PM. :)
Jag hoppas ni alla får lycka i era liv och önskar er allt gott!

Lycka till själv och var rädd om dig.
Kram
Medarbetare på Feng Shui och Indien

Vad tråkigt zeretki men jag förstår dig.
Lycka till!!! Kramar!!! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Min finaste vän! Kram till dig som fasiken!
Längtar efter dig redan!
Din kompis Åsa
Vad tråkigt för oss alla men visst förstår jag samtidigt, detta är beroendeframkallande och tar en hel del tid i anspråk. Lycka till med studierna
Hm…jag förstår..men alltså, då man kan skriva pm så finns du ju här en då eller? Kraaaaam
Vad trååkigt zeretki! Hade precis fått kläm på dig lilla squaw och gillar dig skarpt gumman! Önskar dig all lycka med studierna, och hoppas att du skall titta in då och då för att ge oss dina kloka råd och eftertänksamma funderingar! Kram till dig! 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Lycka till med studierna och varmt välkommen tillbaka kram/ Tiia

Förstår dig, det går alltid att kika in för en kopp 'fika' och när du är klar med studierna så står dörren med all säkehet öppen för dig. Du vet adressen :) Lycka till med studietiden!

okej, tråkigt att du försvinner nu zeretki, men hör gärna av dig igen, när du har vägarna förbi här och lycka till med det viktigaste för dig, just nu, studierna.
Lycka till!
Carina
Kommer att sakna Dig, vännen!!
*snyft*
Med Ljus // Shintaida

Jag önskar dig lycka till.Och vi finns ju kvar här om du vill titta förbi.Många kramar till dig.

vad tråkigt 

Lycka till vännen
Kram Anki

Kommer att sakna dina inlägg här…lycka till med studierna.
lycka till och kom snart tillbaka

Lycka till med studierna o välkommen tbx…
Rose

Lucka till å lev väl
SEV
Lycka till med studierna! Ibland behöver man vila ett tag från sånt som tar tid från andra viktiga saker hur roligt det än är. Du kommer tillbaka när det är dags!

Jag tycker iallafall att Du kan vara här …kanske varje söndag kl.14.00. Nej förlåt. Men jag tycker det är sorgligt med farväl. Var sak har sin tid. Så är det. Lycka till med allt!
Dig kommer jag att sakna! Kramisar på dig, vi ses!

Men fy vad ledsamt,den första tråden jag går in på och så ska Zeretki inte vara här.Du hör ju till Inventarierna:-)Kommer att sakna dej massor,med alla dina kloka svar!!Men önskar dej all lycka med dina studier och välkommen tillbaka….Kram Ewa

Önskar dig också lycka till, för jag förstår att om du gör ett sånt här val så är det väldigt genomtänkt av dig. Jag kommer också att sakna dina klarsynta och kloka inlägg.. Kram på dig // MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Lycka till med dina studier Zeretki!
Kram på dig! Yvonne
**Hej Zeretki,trist att inte få se dina kloka inlägg på ett tag…men tror att du kommer att dyka upp snart igen….Good Luck…/B
**

Lite "trög" början mellan oss här,,(; men sedan är du den jag kommit närmast här på forumet! så det är mycket tråkigt!
Men ha det jätte bra och lycka till med allt!
'Kram S
Önskar dig all lycka och att studierna går bra. Du blir saknad här. Sköt om dig. Många kramar Fia
Lycka till från lilla mig!!!!

Hej då Zeretki. Lycka till!!!
Ville bara kommentera… Jag hade absolut inte väntat mig att få så många svar, både här och privat! :D Trodde dom flesta hade glömt vem jag var…
Tänk så glad jag blir… Vilken kick för självkänslan (även om jag tjatar om att man ska skaffa självkänslan innifrån sig själv)!
Jag ville egentligen bara skriva att jag inte är här så mycket så vill man mig något är det bättre att skriva ett PM, därför denna tråd. :)
Jag kommer säkerligen att dyka förbi och läsa här och där. Speciellt nu när jag blev så glad för kommentarerna. Man känner sig lite "tråkig" ibland…

#31 Det värmer och gläder mig enormt att du inte försvinner! Det är ingen som glömmer vem du är, du är väldigt omtyckt av mig och säkert väldigt många fler här. At känna sig tråkig har man rätt att göra också, man är inte alltid på topp!
Kramizar!!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jättelyckatill tjejen! Kommer sakna dig… 
Hoppas du tittar förbi ofta!!
Kram
//Sussie

men freja42..menar du att jag ska ro båten själv nu…men snälla du kan väl åtminstånde hoppa in ibland och hjälpa mig att ro vikingarna och alla dina boys som du har i garderoben…hoppas av hela mitt hjärta att du kommer tillbax..önskar dig lycka till…kram kram

Lycka till med studierna zeretki men du måste valsa in med dina kloka inlägg när du får lite tid över :-)
Jag kan ju inte låta blir… :D

gillar nya fotot

Du har ju alltid varit här ju…..men ha det bra och på återseende.