Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 314 ggr
Morsan1
0

OT Tomtemor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer en liten försmak av julen! En hälsning från självaste tomtemor! Hon är nymålad och bara väntar på att få ett värmeljus i sin gryta till advent. Och så väntar hon förstås på tomtefar som än så länge är helt vit!

Ha ha ha

Tuva-Lena
0

Näää, va´ söt hon är! Nåt du säljer, eller..? ;)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Morsan1
0

Jag har inte funderat på det. Men det kanske man skulle göra. Just nu målar jag bara bort röksuget och det funkar otroligt bra! Jag har inte varit röksugen på flera dagar. Känns som jag glömt att vara det.

Clary
0

Vilken söt tomtemor du gjort! Den skulle jag vilja ha Skrattande

Medarbetare på Feng Shui och Indien

Tinnie
0

Så söt… en sån skulle jag vilja ha!! Glad. Du kanske skulle ta upp beställningar och tillverka tomtar och sedan sälja. Det har ju uppenbart en positiv effekt på rökbegäret också och det  är helt kanon! Skrattande.

Solen skiner alltid bakom molnen~Ha en strålande dag!

Kram

Thinka
0

Men, så fin!!!

Elisabeth-J
0

Ohhh vad söt Morsan! Måla tomtar nu tills jag kommer till dig för då vill jag köpa söta tomtar. Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0

hohoho nu börjar julen knacka på hemma hos morsan…söta är dom små liven..i snön så ser man kliven….en sådan vill ja ha…hem till morsa jag mig ska ta…tomtefar o tomtemor…jag vet var dom bor…så nu framöver jag tar på mig mina skor..in i bilen åker dom milen….kram

fru_L
0

jaha skulle behöva sluta röka. räcker det att äga en troGenerad

zeretki
0

Sööööt! :D SOm du, Morsn!

lightseeker
0

slutat röka, göra julklappar, och tjäna litet klöver samtidigt som du har skaffat dig en kreativ hobby, du är inte dålig du.