mötet med min guide
Detta var i slutet av förra somaren efter en fest som jag var på väg hem, alkoholen hade sjunkit i kroppen till en behaglig nivå och solen började nästan ta sej fram , då i mitt huvud hör jag ett glatt klingande hejsan. och hmm jaa ööööhhh hej sa jag pratandes för mej själv lite, och trodde att gårkvällens öl tagit det mesta av förståndet :) jag heter Lizette sa en kvinna hur mår du frågade hon osv, jag svarade och vi pratade en stund helt sjukt. jag fick reda på hur gammal denna kvinna var när hon levde vart hon befann sej och hur hon dog, detta var nu i amerika och vid en tid jag inte känner till nåt om så jag fick fråga en god vän till mej som både gillar och kan historia om detta nu var sant och om det stämde överens med vad jag hör den tidiga morgonen , han tittade på mej när jag förklarat och sa att tja tid och allt runt omkring verkar ju stämma bra sa han. vet fortfarande inte om det kan ha varit min guide jag pratade med , men jag tror tänker hoppas att det är så. hon har inte varit så prat glad sen dess men ibland slänger hon lite käft med mej :) mest så sitter hon på sin sten vid ån och pillar med småsaker , ,,,, jag har tagit henne till mej som min guide och kallar henne vid namn Namasté Lizette
nån som kan det här med kontakt med guider hur det kan gå till , vore kul höra

Vilken härlig berättelse!
Kontakt med en guide kan ske på olika sätt. Min bror fick kontakt med sin guide på ett liknande sätt som du berättar om. Sen kan man ju själv ta kontakt i Meditation också men det är vanligt att dom framträder när man minst anar det också som i ditt fall. Den gången var du antagligen lugn och avslappnad när du gick där och då hade hon lättare att få kontakt med dig. I artiklar under distansövningar hittar du en artikel som handlar om att ta kontakt med sin guide.
Kram / Elisabeth
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag sitter fortfarande helt tagen av din upplevelse. Wow! Jag skulle också vilja veta något om min/a guider, eller kanske inte…