Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 423 ggr
Morsan1
0

Mörkrädd

Jaha, nu ska jag sova ensam ikväll med smågrabbarna. Uffe jobbar natt och Ninni är hos sin pappa. Hon skrämde upp mig riktigt innan hon åkte, sa att det spökat här idag, hon hade hört en röst, spring på övervåningen osv….

Jag börjar fundera på om jag inte ska lägga ner det här med spöken och gastar tills jag är redo. Det går ju inte att vara så här rädd när man har en man som jobbar skift!

Skänk mig en liten tanke och lite styrka om ni har tid och lust.

Kram Åsa

Thinka
0

Tänker på dig och skickar mod!

Vibeka
0

Du behöver inte vara rädd! Be din guid att skydda dig och inte släppa igenom några energier alls så att de kan påverka dig! Lita på att din guid fixar det Flört

Kram Carina

Tuva-Lena
0

Tänker på dig morsan, lilla gumsan! Vet du, härom kvällen kände jag likadant. Satt här vid datorn och kände mig iakttagen av nåt utanför fönstret. Men jag bor ju i skogen som du vet, så det är ju inget folk som smyger runt här på nätterna. När jag hade lagt mig så tänte jag så där som Vibeka skriver, och föreställde mig ett skal runt omkring mig. Jag tänkte också att: ikväll vill jag inte att någon besöker mig för då blir jag rädd, utan jag vill känna mig trygg och lugn. Jag hann nästan inte tänka tanken så kändes det genast bättre, och jag somnade helt avslappnad. Tack, tänkte jag innan jag somnade.. pröva, det fungerar om du riktigt tänker på det! Kram till dig vännen! Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Brokenfether
0

**Håller med #3 Tuvan…precis så gör jag med och jag känner samma lugn efter jag tackat mina guider och kraftdjur…känns väldigt tryggt att det fungerar…prova du med morsan….Flört Kram/B
**

Tuva-Lena
0

#4 Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Brokenfether
0

#5 FlörtFlört

Vibeka
0

Var natten lugn och trygg?? Tänkte på dig och sände dig ljus och kärlek Glad

Carina

drutten53
0

hej hej morsan..inte behöver du va rädd..jag finns hos dig..tänker på dig..ger dig beskydd under dina ensama nätter..kram

Morsan1
0

Ha ha ha kan du inte komma och "ligga med mig" Drutten??? Ha ha ha

drutten53
0

asgarv….ja du morsan…vet inte om jag orkar det…asgarvar..men kanske hålla dig i handen då..skrattar så jag gråter…hahaha

melia
0

uch ja jag vet precis hur du känner! nu senast när min man sov borta så fick min mamma lov att komma och sova här Fundersam helt normalt när man snart är 31 år eller? Cool

Morsan1
0

Jag förstår dig! Det var bra nära att jag ringde mamma och pappa igår! Jag sov med två lampor tända i sovrummet, två i hallen utanför, en på toaletten + att jag hade tv´n på hela natten. Jag är ett vrak!