Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 757 ggr
melia
0

Spökbesök igen :)

Inatt när jag gick och la mig så kom dom direkt! precis så där starkt som jag berättade förut, jag verkligen såg dom komma emot mig ändå ser jag dom inte, det är bara som en tjock svart massa med vita prickar i, hela luften blev tjock liksom och så kom det där stickandet över hela kroppen! först blev jag ju rädd igen men sen blundade jag och började med alla beskydd, jordningar stängde chakran o allt det där! och tro det eller ej, men den här gången försvann dom Skrattande 

och sen inatt när jag vaknade till så såg jag dom här stjärnorna innanför ögonlocken, jag blev inte rädd och sa att okej du får visa dig vem är du, först fick jag se ett mans ansikte, ingen jag känner igen, men ögonen minns jag tydligt, och sen en bebis med nån slags sjukhusmask i ansiktet :( sen visade sig mannen igen några gånger, har ingen aning om vem det var eller vad han ville, kan det ha varit min guide kanske? Glad

Celia
0

Åh vad spännande det låter - och härligt att du inte var rädd melia!

De som själv upplevt liknande får däremot svara på dina frågor. Jag kan bara gissa och då kan det bli så fel. Väntar med spänning på att få höra vad de andra tror :)

Kram, Cecilia

melia
0

Ja men visst var jag modig *s* riktigt mallig över mig själv är jag Cool

TantAlma
0

Vad spännande, det kan vara dina guider. Fråga om de vill ge dig sina namn?

melia
0

#3 dom säger aldrig nåt, jag brukar bara se just ansiktet på "andarna" men har aldrig hört dom säga ett knyst Fundersam men jag ska testa att fråga nästa gång Glad (måste jag fråga högt eller räcker det med att tänka frågan?) tänkte så man slipper bli dumförklarad i sovrummet Oskyldig -hej vad heter du? mitt i natten.. maken tror man fått solsting haha Cool

Celia
0

#4 - *ASG* Skrattande

dilba
0

Ja nu är du ju asmodig melia!!!!

Carina.S
0

* melia-Jag tror det var några som helt klart kännde att du hade en kanal öppen!! Modigt att du kunde slappna av och känna in vilka de var….Allt går så mycket bätre bara man försöker va lugn själv Glad  Men träning ger ju färdighet, så fortsätt att öva…

Tuva-Lena
0

Grattis melia! Du har vuxit minst tre decimeter! Jag tycker att du gjorde det jättebra, och sedan kommer det att gå som en dans! Duktig flicka! Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elisabeth-J
0

Oj vad du har blivit stark melia! Du hanterar det på bra sätt tycker jag. Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Vilken förvandling…Så härligt att höra hur din styrka vuxit melia!! Det räcker med att tänka frågan!Kram till dej!

melia
0

Tack tack :) men det är ju tack vare ER som jag lärt mig hur jag ska göra och fått mod att VÅGA!!! :)  Kyss

[Hellas]
0

Vad härligt att höra att det gick bra för dig!
Grattis

[Hellas]
0

Vad härligt att höra att det gick bra för dig!
Grattis

Morsan1
0

Sicken pärla du är tjejen!!

Jag är såååå stolt och avundsjuk på hur du hanterat detta. Själv skulle jag förmodligen svimma…. Men jag ska ha dig i tankarna när jag blir rädd nästa gång!

Kram

melia
0

Ja du morsan törs jag då törs du!! för törs jag så törs vem som helst :) större räka än mig går nog inte att hitta Glad

Vibeka
0

Grattis melia till din nyfunna styrka! Glad Det är DU som ska bestämma villkoren,bra gjort! *Ler*

Carina

melia
0

#16  tack tack Glad ja visst är det så! men det är ju inte så ofta dom lyder mig synd nog Fundersam