förstärkt förmåga?
Ingen har väl missat att jag mår skräp just nu,,,(:
Men det jag undrar över är om någon annan har den erfarenheten att den mediala förmågan förstärks/ökar just då,,det känns som man blir ändå mer fockuserad på tex psykometri som vi körde i tränings cirkeln i lördags,jag har aldrig varit mer träffsäker än då,5 träffar av 5 möljiga och helt rätt in i minsta detalj,,det är inte meningen som skryt,utan förstår inte själv hur hjärnan klarar av det,eller vad händer,hur klarar man att koppla bort det svåra..??
Sol

Vi får våra prövningar för att uveckla vår medialitet så att det stärks stämmer bra. Ur varje jobbig period blir man starkare för att man har gått igenom en personlig utveckling som också öppnar upp den mediala utvecklingen samtidigt. När jag läste ett annat inlägg så ser jag ju hur du går igenom det på ett positivt sätt vilket är glädjande. Trots motgångar så ser du till att vardagen fungerar så du har en styrka som är beundransvärd och jag tror att du kommer att komma långt i din utveckling med det här.
Lyka till och kram!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack så mycket Elisabeth.ett mycket bra svar som jag har stor användning av just nu!
Styrkan kommer av att tidigare prövningar…
Och det kan nog vara så att detta ska göra mig bättre rustad för att hjälpa andra i framtiden,,något som jag ser som något som jag verkligen vill,,,igen,senare..
Mycket ljus och kärlek till dig E!
S

#2 Du kommer säkert att kunna hjälpa andra på ett mycket bra sett, vi får ju också dessa prövningar för att vi ska kunna förstå genom erfarenheter, kunna sätta oss in i situationer bl.a och därför kunna hjälpa andra att komma ur det. Många saker måste man själv ha varit med om eller gått igenom för att man ska kunna sätta sig in i situationerna för man kan inte bara säga att man förstår alla gånger, mycket måste man ha gått igenom själv för att förstå med hjärtat.
Kramar!
Elisabeth

Som jag redan nämnt i ett annat inlägg, så utvecklades jag andligt i turbofart samtidigt som mitt dåvarande förhållande var en daglig helvetestripp. Spontana med säkra resor till tidigare liv (alltid ledda av ett djur) å ena sidan, ett fruntimmer som slutat älska & börjat förakta mig & ständigt tänkte ut nya sätt att knäcka mig på å andra sidan.
Mitt i detta sjuka balanserade på slak lina växte en själsstyrka som varken hon eller en del efterföljande "smådjävlar" lyckades bryta ner helt.
Så, javisst jag tror ens mediala/andliga förmågor ökar just då, oavsett hur mycket vissa individer gör allt för att slå sönder den inre utvecklingen - avundsjuka & oförstående som de är.

#4 Den ljusa kraften är starkare än den mörka 
En del personer vill bara förstöra och trycka ner andra pga av avundsjuka och oförstående men det slår ju också alltid tillbaka, det blir dom själva som drabbas på ett eller annat sätt i slutändan.
Elisabeth

På något sätt känns det faktiskt som en liten tröst när man läser att man inte är ensam att ha prövningar här i livet…
Men är väl så att det som inte knäcker en det stärker en. O dessutom… hur hade man kunnat uppskatta alla bra saker om man aldrig upplevt något dåligt? Så brukar jag säga till mig själv när det känns som värst. 
Må väl gott folk o kramis på er!

Det sägs att man får inte mer än man klarar av. Många gånger kan man känna att orken tryter, man vill ge upp men man får nån slags kraft ändå att ta sig förbi det trots allt. Alla orkar inte ändå men jag ser det som att vi måste igenom det för att komma vidare i livet. Därför ser jag på dom jobbiga prövningarna med positiva tankar för jag vet att det kommer något gott ur det efteråt :)
Elisabeth

#tack 6#
jo tack man får hålla ut och hoppas på nåt bättre,för sämre kan det ju inte bli…(;