Är det orber ?
Hej
Satte in detta kort på en annan sida och då skriver en till mej att det är massa orber på kortet. Det är ju sant att det är massa "ringar" på kortet. Har aldrig förrut tänkt på att det har varit "ringar" på kortet. förren nu när den personen skrev det till mej. Så nu undrar jag är det Orber på kortet eller är det nåt annat ? Tacksam för svar // Tilda
PUTT
PUTT
#3 Tack för ditt svar :) Hoppas att nån annan vet vad det är ;)
Bilden : Här är det också massor med Orber , Och det är ju som på personerna . Jag tog massor med bilder den här dagen, och det är bara Orber i detta rum … för på dom andra bilder som är tagna i nåt annat rum , då är det inga Orber på korten.
Det ser ut som Orber så svaret på din fråga är ja från min sida!
Min starka sida är dock inte att tolka Orber jag bara känner men i detta fall använder jag nog mer mitt logiska sinne, jag behöver inte ta in något annat tror jag:-)
I detta fall rör det sig om att någon från andra sidan vakar över över platsen och de personer som befinner sig där tillfälligt, alltså inget personberoende.
Det är ju en trappa med ganska lågt räcke.
Risken att någon ramlar är ganska överhängande.
Hoppas att det sätts upp en spaljé här istället för ett lågt räcke.
En följdfråga, kan någon redan ha ramlat här?
Det behöver inte handla om att någon gått vidare till andra sidan utan mer att någon har skadats tidigare.
/Hellas
#6 Då bilderna är tagna i min skola. Så är det säkert nån som har ramlat ner där i från och det är många trapper ner jag tror det är 7 trapper ner. Så nån kanse ramla ner och dog .
Putt Putt
Putt ;)