Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterdrömmardrömtolkningar
Läst 833 ggr
Wikstr_m
0

Läskig dröm

I natt hade jag en ganska läskig dröm där jag i den drömde att jag och någon annan var i en sal med massa datorer. Och vid varje dator fanns det mobiler som folk hade lämnat, jag och den andra personen hade fått i uppdrag om att vi skulle ta ut minneskorten och lägga dom i datorn. Och när dom väl var i datorn så skulle vi söka igenom allt vad minneskorten innehöll. Bla så var min lillebrors flickväns mobil med och den var "extra" intressant när vi väl kollade igenom.

Jag drömde även att jag och min pojkvän sov hos min farmor i hennes sovrum, dörren stog på glänt och jag såg en stark svart skugga av en arm som var på väg in igenom dörren. Det lös även en stark lampa utanför som gjorde skuggan tydlig. Min hund Jack kom och skulle in till oss i sovrummet. Men när han kom nära dörren så skrek han till och sprang därifrån och då lockade jag på honom och sa att han skulle komma. Han sprang in i rummet och la sig mellan mig och min pojkvän.

Kan tillägga att min farfar är död och sovrummet är hans gamla.

Sen var jag och någon okänd i ett höghus där vi vart jagade av poliser/agenter och vi mördade alla som kom i vår närhet. Sen är det suddigt, och det jag sen kommer ihåg är att jag och den andra människan står i en hiss där vi ska åka högst upp i huset, men hissen åker ner i en rasande fart. Och i hissen står det en man, jag och den andra människan tar stryptag på honom och försöker strypa honom. Men när vi nästa lyckats så kastar vi upp honom och han kläms ihjäl. För på något sätt så hamnar han mellan hisstaket och ytterdörren.

Vill jätte gärna ha hjälp med att tyda vad dom här drömmarna betyder. För det känns viktigt på något sätt för mig. För på något sätt känns dom läskiga, eftersom det kändes inte som jag i drömmarna.

Tacksam för hjälp. /Emma