Hej
Hejsan alla… Hoppas att ni har haft en bra helg.. Själv har jag jobbat (jobbar natt) och har en natt kvar..gäsp.. Men det går snabbt sedan är man ledig 2 nätter och kan mysa med min man och barn,,,,

Nej denna helg har varit den värsta i hela mitt liv har gjort allt för att hålla nästippen över vatten ytan,men tack vare att jag redan upplevt så mycket jobbigt redan i mitt liv,och nu speciellt ända sedan i juli,så ska jag väl överleva detta oxå,jag tröstar mig själv med att det ALDRIG NÅGONSIN kommer att bli värre än det är just nu och den kommande veckan ,,så ord språket "det som inte dödar dig stärker dig",det kommer att vara mitt motto sen,,
För fast jag just nu är i Helv,,,så känner jag någonstans djupt där inne i min själ att det kommer att ordna sig bara jag håller ut,,
Sol

#1: Håll ut… kram från en som varit fast i diverse värdsliga små helveten & just nu kämpar mot naiva människor som vill dra ner mig i ännu ett.

Tack så mycket! för dina ord, Skogs kraft. varje ord varje mening av posivitet nu är guld värt för mig