Inatt jag drömde...
Inatt drömde jag att jag gjorde om mer ändå på kontoret jag ställde in två fåtöljder stora mjuka botten var gult men det fanns andra färger okså som jag inte såg tydligt, tygdraperiet byttes ut mot ett draperi av pärlor med stjärnor i det var jätte fint. Bokhyllorna var borta och det hängde växter i fönstrerna istället för gardiner hela rummet andades av lugn. Så när jag kom ner hit så blev jag så besviken när jag såg att allt var som vanligt. Tänk att vissa drömmar kan kännas så verkliga! Ska till att dammsuga och röja på nedrevåningen vi får middagsgäster idag.

Jag tror du ska göra om det rummet! Ta ut kontoret och göra det till ditt eget "trollpackerum"! ;)
Visst är ni väl många här som har ett eget rum för tex Meditation?
Jag tror du ska löpa hela linan ut med din medialitet! Det har bubblat länge, nu rinner det över och du behöver ett rum att stoppa det i.
Ha ha ha lysnna på övertrollpackan! Men jag tror jag har lite rätt….

#1 Jag har ett rum som jag har gjort i rdning för meditationer och att bara gå in dit och sätta sig en stund är så mysigt. Rummet andas lugn och harmoni så det är skönt att ha en plats att gå till när man känner för det. Jag ska ta ett foto av rummet så får ni se hur det blev 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jaa, det vore mysigt!
Tänk ett eget rum som man får inreda precis som man själv vill! Och där änglarna också skulle trivas! *mums*. Dessutom kan bli healad i fred på torsdagkvällarna… Nu försöker jag smyyyga iväg lätt på tå, men är det nån gång som alla vill veta var jag håller hus, så är det just när jag vill vara ensam med mina hemlisar på torsdagkväll! Vi kankse kunde skapa en tråd med inredningstips…? Toddiloo flickor! ;)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."