Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: mässorstorseansevenemangträffar
Läst 431 ggr
Elisabeth-J
0

Marknad & Storseans

STORSEANS

Åsele, Folkets Hus, Bio-lokalen Lördag 14 juli kl. 17.00 Elisabeth Johansson Söndag 15 juli kl. 17.00 Ewa Åkerlund Biljetter finns att köpa vid marknadsståndet och vid entren ca 30 minuter innan seansen. Inträde 150 kr. Presenter lottas ut på biljetterna. Det går bra att förköpa biljett för säker plats: 0706-548913 eller maila: info@elisabethmedium.se

På marknaden finns försäljning av Tarotkort, pendlar, böcker, rökelser, indianhantverk, änglar, smycken. Medial vägledning och privatsittningar.

www.aselemarknad.nu

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Soffe
0

Jag kommer.. ska bara höra om det finns ett privatjet här någonstans i krokarna.. Nä skojar lite bara.. Synd att det är så långt iväg..hade gärna kommit annars.. Låter trevligt med storseans i samband med marknaden..

Skrattande

storkenflyger
0

#1 Om du fixar en jet så ta ett varv ner om skåne plocka upp mig (skrattar)

Soffe
0

#2 Javisst! Det går säkert att ordnaSkrattande

SEViking
0

Jag har dåliga vibbar från Åsele marknad så den här gången blir det inget för mig, hur intressant och näre det än är.

SEV

Elisabeth-J
0

#4 Vad tråkigt, själv har jag hört väldigt mycket positivt om Åsele marknad, så det ska bli roligt att ha en seans där =)

Elisabeth 

Tuva-Lena
0

Jag bor inte så långt från Åsele, så jag tror att jag kommer. Sedan kan man fortsätta upp mot vackra Vilhelmina och fjällvärlden. Skall försöka att övertala "gubben", å förresten, får han åka till fjälls sedan så är det nog grönt!Flört

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elisabeth-J
0

#6 Vad kul! Då ses vi säkert i Åsele =)

Elisabeth 

eggebanroth
0

Helt säkert:)

Morsan1
0

Elisabeth! Vet du hur långt det är för mig till Åsele marknad???

Jag vill också gå!!!!!!!!!!!!!!!!! Gråter

Flört Kramis Å

Elisabeth-J
0

#9 Men det var ju i somras Förvånad du får komma hit nästa sommar och gå på marknaden Skrattande

Elisabeth