tolkning?
Nät jag höll på att somna igår kändes det som om jag drömde fast jag var vaken. Jag stod tillsammans med en person, vet ej vem. Han höll i en gammal genomskinlig plastlåda som var full med damm och annat gammalt skräp. Han sa med ett leende, "vi häller ut det" och så gjorde han det samtidigt som han höll ögonkontakt med mig. Efteråt låg det en blek daggmask på marken. Jag blev varken rädd eller lugn, men kände att det betydde nåt. Exakt vad vet jag inte… nån som vill tolka?
Du kommer hitta något gammalt som bara har ett värde för dig
Skulle gissa på att det är en symbolik för att rensa bort gammalt negativt från ditt liv :)
Tack :)
Jag håller med PetitePuma.
Enligt mig är det en tydlig symbolik på att det är dags för dig att släppa taget om vissa minnen/upplevelser som du burit med dig ett tag. De känns inte så betungande ändå, och kanske är det något du faktiskt har pratat med vänner om… oavsett så är det dags att sluta älta och bära med dig detta längre. :) Nu är det dags att fylla livet med nya fräscha upplevelser och händelser! :)
Våren och framtiden väntar på dig! Ut och lev och var glad! Tjoohoo! ;)
Önskar dig allt gott! :)
…som Albert Einstein sa: "Visdom är inte en produkt av skolning, utan ett livslångt försök att skaffa sig den. " …under tiden, gör som Doris (i hitta Nemo); "fortsätt simma, fortsätt simma!" ;)