OT Storebror
I torsdags blev Robin äntligen storebror som han har önskat 
Det blev en liten Tilda, så nu har vi köpt en månadsängel och ett halsband med en ängel och månadssten i guld som vi har skickat till henne idag. Jag hoppas att vi får ett foto idag så vi får se den lilla. Jag frågade hans pappa vem hon är lik, och hon är lik honom. Då sa Robin: Men hur kan hon vara lik pappa när det är en tjej! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

he, he, jo jag ställer alltid mig själv den frågan: är själv väldigt lik min far, kan alltså inte bli en särskilt vacker kvinna. Min far var dock bildskön och påminde om Rudolph Valentino.
Min ena dotter är VÄLDIGT lik sin far också, men jag kan BARA se, hur vacker hon är. I Afrika fick vi dock vid flera tillfällen frågan, hur en såpass ful karl, kunde ha en sådan vacker fru.
Oförskämt? inte enligt dom, dom var bara ärliga, sa dom
Grattis, till en vacker TIlda till RObin

Jättekul!! Hälsa Robin och gratta från mig.
Kul att få småsyskon och känna sig "stor". Mycket klok kommentar från honom tycker jag.

Ja nu har han ju fått en syster också, han har 4 storebrorsor!
Robin tackar och hälsar tillbaka!
Elisabeth
Tja Likhet mellan pappor och deras döttrar, framförallt när de är nyfödda är ett av naturens sätt att tala om att de är pappa till just det barnet :-), det är jag helt övertygad om.
/hellas

Jag är väl lite trögtänkt Elisabeth, men jag trodde först att det var DU som fick barn i Torsdags? Så jag hann tänka att Herre-Gud hon fick barn nyss och så sitter hon och skriver på sajten, haha!

#4 Hahaha ja det är ju bra ifall dom tror något annat 
Elisabeth

-Det häftigaste hade ju varit att den nyförlösta festade så hejdlöst igår natt! GRATTIS till nya lilla barnet!
Ha ha det var ju roligt ju, när min kompis fick sitt första barn trodde folk att det var mitt. För hon var ljus och blå ögd. Och när vi var ute med mitt barn som är mörk och brunögd , fråga en annan mamma min kompis något om mitt barn. För hon trodde det var hennes. Det har vi tagit fasta på. Så vi har blivit extra mammor till varandras barn.