Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: healing
Läst 315 ggr
Elisabeth-J
0

H-T-A Upplevelser 27/9

Skriv gärna och berätta om era upplevelser efter kvällens healing.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Bybo
0

Sorry, jag skickar inget i dag, är ur slag….

melia
0

ja jag skulle ju inte vara med och ge då jag mår så krassligt i hosta o förkylning, men jag kan berätta att nu efteråt så känns det som nån håller på att strypa mig hela tiden Skrikandes det klämmer så väldigt i halsen, speciellt på min högra sida! känns som nån trycker runt halsen väldigt hårt Fundersam jätte obehagligt! kan det bero på healingen och isåfall hur kan jag få det att sluta?? strypningshealing kan jag helst vara utan tack Cool

Celia
0

Jag tänkte ge mig på att försöka sända vid min tredje gång.

Ikväll skulle blivit min andra healing, men jag kom innanför dörren fem i åtta och skulle slänga i mig lite kyckling innan den kallnat, så 20.15 valde jag att sitta vid mitt skrivbord och försöka slappna av här - det gick skapligt, men tankarna flög omkring och jag gav upp när jag blev iskall. Så någon annan gång får bli min andra…

Hoppas att någon annan fick känna på healing ikväll. Tror inte att något nått fram till mig.

Kramar, Cecilia

Elisabeth-J
0

Jag skulle skicka healing men det gick inte så bra ikväll. Min son studsade omkring här hemma och sjöng av glädje, han fick en lillasyster kl. 19.00 så han har ju äntligen blivit storebror Glad

Elisabeth 

tarantella
0

vart lite happ som happ här, telefonen ringde en gång och sonen ropa att jag skulle komma och ligga brevid han tills han somna. Jag kände enerigern som strömma i mina händer, tankarna flöda rätt bra men försökte släppa bort dom så fort dom kom. Börja frysa lite och vips så sov jag, fem i nio vakna jag till igen, känner mig små trött och skulle vilja sova men ska betala räkningarna först.

Tiia
0

Jag och min gubbe skickade inte heller denna gång

melia
0

ja men nån lär då ha skickat min hals healing i alla fall för det är nån som stryper mig långsamt Skrikandes fast.. borde inte healing kännas bra? kan det här va nåt annat tro?

Elisabeth-J
0

#7 Jag tror att det är din hals som stör, inte healingen. Drick något varmt och jag hoppas att du blir bättre i halsen snart.

Kram

Elisabeth 

Thinka
0

Jag hade rysligt ont igår kväll ungefär som om det blev värre. Men nu på morgonen var det helt borta. Viftar jag med vä arm åt nåt håll kan jag känna en spänning, men det gör inte ont i alla fall.

TantAlma
0

Jag fick och har skicka i alla fall. Jag fråga om lov och sa tack, värme stråla ur min hand och under tiden fick jag se ett gammalt antikt skrivbord i ek och ett balkongbord som man sätter på räcket som är som en halv cirkel.

Ingen aning vad det betyder…. Var det Celias skrivbord jag såg kanske som hon nämde i tråden? nån som har förslag?

april4
0

Tack till alla som skickat healing, men tyvärr kände jag ingeting. Kan vara att jag va så stressad innan, att jag helt enkelt inte var mottaglig. Raka motsatsen till förra gången.