Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 323 ggr
Vibeka
0

UPPROP FÖR BURMA!!!!!

Jag uppmanar er alla till att sända LJUS och kraft till Burma och alla dess munkar+alla andra demonstranter i kväll klockan 19.00

Ni som har svårt att göra det klockan 19.00 gör det när ni har möjlighet i dag! Glad ALLT ljus behövs nu…

Vi kan alla försöka hjälpa dem på detta sätt Glad

Dödsantalet som militär juntan står för är uppe i 200 personer nu  enligt källan på facebook Gråter

Ljus Carina

mosterMimmi
0

Gärna, ett bra initiativ, Carina!

Det är fruktansvärt det som händer. att försöka tysta människor genom att döda dem!

EwaKristina
0

Även om jag befinner mej på mitt abete,så kommer jag att medverka klockan 19.00!!Så bra att någon tar tag i detta!Kram till Vibeka,Rose och Inga-lena!!

Magi-cat
0

Bra!!!! För fred och ickevåld!

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Vibeka
0

Initiativet var Rose´s Glad

Men vi alla kan bidra!

Ljus Carina

[Lady-Oona]
0

Idag bär jag röd tröja….en uppmaning som gått runt i hela Världen för att visa att jag sympatiserar med munkarna i Burma.

Klart jag är med kl. 19

Happyspirit
0

japp, jag är med! kl 19

galdra
0

Absolut med kl 19.

Eagelwoman
0

Jag skickar innan…

Glad

junetta
0

Jag kanske inte kan skicka precis klockan 19, men någon gång under dagen skickar jag det jag kan……Glad

Coturnix
0

Kl.19:00

Tuva-Lena
0

..och tänt var det här! Självklart! :)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Elisabeth-J
0

Jag skickar under dagen och extra mycket kl. 19.00.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vibeka
0

Vi är över 1000 medlemar här jag hoppas att fler sluter upp på ett eller annat sätt i dag och skickar LJUS och kraft till ALLA munkar +demonstranter och övrig befolkning i Burma!!!

Kom igen de behöver oss nu!!

Ljus Carina Glad

signemo
0

Skall tända ljus här hemma. Vet ej hur man skickar ljus. Men tänka på dem kommer jag att göra. Det är sorgligt med allt våld här på jorden.

Var rädda om varandra

rosmarin90
0

Skickar ljus till Burma, mitt hjärta är med befolkningen därborta.

För frihet och demokrati. ljus Rose

Carina.S
0

Jag har inte hängt med vad som hänt i nyheterna, men enligt denna tråd så är det nåt stort på gång tydligen, så jag hänger på oxå!!

molly57
0

Även jag hänger på så klart.En skam att det ska behövasSkrikandesAtt sko sig sitt eget folk!

Bybo
0

Å jag me……

kath
0

Jag hänger självklart på, med en röd tröja på mig Oskyldig

Manni
0

Och jag skickar så klart!

Prizma_o_Kristall
0

Självklart kommer jag med tända ett ljus och skicka en tanke!

Men vad hemskt….Gråter Hade jag baa vetat om detta som hänt hade jag också burit något rött idag…

Tara
0

Skickar oxå

tjippi
0

inte roligt att detta är första inlägget för min del, men detta är viktigt. Jag är med och tänder ljus och skickar det jag kan. Har munkarna i tankarna hela tididen. Säger hej till er alla på samma gång.

Vindrufs
0

Självklart kommer jag att tända ett ljus och skicka en tanke till dessa människor.

lightseeker
0

skickar mycket ljus och tankar till det burmesiska lidande folket, samt till munkarna som skänker sina liv, som martyrer, för demokratin i landet.

rosmarin90
0

Gå gärna in på den här sajten o skriv på protestlistor. Det är viktigt att militärjuntan inser att världen ser vad de gör. Så allt vi kan göra har betydelse, beroende på att vi är många.

http://www.avaaz.org:80/en/stand_with_burma/h.php/?cl=20604199