OT Musik
Vll ni se och höra min kära bror? Här är en länk:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=7513952
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

coolt!

Nä vad är det för fel? Jag ser equlizern och att det finns musik, men jag hör inget trots hög volym på högtalarna :(
De verkar ju helsköna, skulle vara kul att höra dem också. Finns det låtar på fler ställen online?

Elisabeth
Ops…Gillade musiken :-)

Bra tryck i musiken.

Det finns en tragisk historia om det bandet. Tidigare hette dom Slapping Suspenders, dom är väldigt kända utomlands och min systers man, Micke var trummis och dom åkte iväg på en världsturne´. När dom kom hem så gick Micke för att hyra en film. Han hade druckit ett par öl och han hade tagit sina mediciner, han hade bl.a fybromyalgi. Han faller ihop utanför ett köpcentrum, polisen kommer, Micke kan int stå på bnen så dom bär honom in i bilen och han hamnar i fyllecell. Där hittas han sedan livlös och ambulans tillkallas, dom får igång honom igen efter 30 minuter, han är då hjärndöd. Han dör sedan på sjukhuset endast 29 år. Istället för att kolla vad den verkliga orsaken var så tog dom för givet att han var gravt onykter! Han efterlämnar fru och 3 barn som är 8 månader, 4 år och 6 år.
Det blev en sån sorg i bl.a Tyskland, där åkte dom korteger för att hedra Mickes minne. När jag skriver så kommer tårarna. Jag ska berätta mer om Micke och hans bortgång sen i en annan tråd som handlar om hans sista år och bortgången. Bandet lades ner efter hans död men brorsan insåg snart att det hade inte Micke velat så han startade det igen, nu heter dom Thee Suspenders.
Elisabeth

#6 -
Kram Elisabeth och kram till Mickes familj 

Pratade nyss med brorsan. Han ska börja i ett till band från England som heter Frantic Flintstones och bege sig ut på världsturne´. Undrar hur ofta man får träffa honom sen?
Men jag är jätteglad för hans skull 
#6 Tack Celia! Det värmer! Trots att det har gått 6 år sen det som nyligen ändå.
Elisabeth
Hej. Ler lite. Tänkte just sätta på nåt riktigt avlappnande. Men kunde inte låta bli att trycka på Din länk. Nu blir det ett annt musikval en stund här hemma. Kram och ha en fin helg
Var rädda om varandra

Jag gillar rösten väldigt mycket. Konstigt att många svenska band bara slår igenom stort i utlandet och sen står man som frågetecken här i Sverige -"Nääää, det har jag aldrig hört!". Synd, mycket synd!

#10 Han har en jättebra röst och för några år sedan blev han utnämnd till Sörmlands bästa sångare 
Elisabeth

jo, jag håller med dom är talangfulla och väldigt proffsiga, frän röst dessutom, klart godkända.

Helt grymt bra musik..Schysst drag…
. Sådan där musik som man bara blir glad av och måste leeeee…..