vägledning
har bett om att få hjälp i nått jag sökt svar på till mina vägledare. I natt fick jag det, hjälpen kom att mobilen durra i min hand (ingen ringde inget sms) och inom mig hörde jag en röst som sa
- inre samtal
självklart var ju det så, jag skulle ha ett inre samtal med mig själv, vilket jag också hade. Kan skratta åt situationen på så sätt att klockan var tolv på natten och jag var kanon ´pigg, men det spelar ingen roll för jag hitta mina svar.

Det var verkligen rätt budskap! 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Knepigt.Men vad bra att du fick svaren.
Jag bad också om vägledning när jag nu är sjuk.3 veckor utan att nån vetat vad som är med mig.En natt i förra veckan,vaknade jag och hade fått svaret det är njurarna.Igår hittade dom felet på njurarna.

Får jag fråga en kanske lite dum fråga…jag hade oxå behövt vägledning..hur gör jag? Hur går man tillväga?

Det är väldigt bra med meditation…,sitt ner bara,tänd ett ljus,kanske lite lugn musik,slappna av,stäng dina ögon,,se vad som händer..

det är ingen dum fråga, det finns säkert många sätt.
Jag har bett om att få nått Tecken från mina vägledare, många gågner. Tror att jag äntligen är mottagligen att ta emot det. Ibland måste man fråga flera ggr och lära sig se Tecken. Nu tror jag att jag hade väldig tur som fick ett sådant tydligt Tecken. Är nog rätt mottaglig också då jag äntligen har löst upp mina innersta djupa blokeringar.
I går kväll innan jag somna bad jag dom hjälpa mig genom vägledning i en fråga jag velat fram och tillbaka lite i några dagar.

Har hört att det är lättast för ovana att få vägledning om man ber om det innan man går och lägger sej…då man slappnar av mest på natten..kan detta stämma?
Tack för era svar! :D

pött

#6 Så gjorde jag och när jag vaknade till fanns det i huvet bara….

Kan ju meddela att det gick inget vidare bra för mej i natt… :/ Bad om vägledning innan jag gick och la mej..har aldrig varit så orolig på en natt som jag var nu…drömde JÄTTEMYCKET men inget jag kommer ihåg något av =(
Hur gör man nu då? Är det bara att fortsätta att be om vägledning eller hur gör man ? =)
Kramar Petra!
Ja, ge inte upp! Ett litet tips är att du skriver ner det du drömmer och skriver dagbok samtidigt. Även om du inte förstår dina drömmar nu så kanske du gör det när du läser om dem senare. Och då brukar många bitar falla på plats i alla fall för mig. Du bad om vägledning och drömde massor!! säger du!
För mig ser det ut som du fick en massa vägledning genom dina drömmar. Nu kommer du ju inte ihåg dem förstås. Men nästa gång du kommer ihåg nåt så skriv ner det och spara det. Jag får ofta vägledning genom mina drömmar men kanske inte kan förstå direkt vad det betyder. Men det brukar alltid klarna när jag läser vad jag skrivit om en dröm senare.
Ja det var ett litet tips från mig!
Kram Anki

Mmm ska prova det!! :D Har en teori om saken oxå…jag har haft JÄTTEMYCKET i mitt liv nu..både bra och dåligt, fast mest dåligt…:/ Har egentligen behövt gå och rensa tankarna hos nån, men har inte gjort det…Kan det vara så att allt kommer på en gång nu i drömmarna istället? Det var verkligen ett ras av känslor och drömmar som pågick i natt… Tack för ditt svar Happyspirit :DD
Kram Petra

Jag har känslan av att vi inte tvunget måste komma ihåg om eller vad vi fick för vägledning. Ibland minns jag bara fragment vid uppvaknandet (som jag sen ofta glömmer under dagen) *vad tusan var det nu jag drömde* Puts väck!
Jag tror att vägledningen sitter där ändå, trots dåligt minne, i vårt undermedvetna liksom. Jag brukar i alla fall vakna upp och inom första timmen ta beslut som jag tidigare trott var avklarade. Det har alltså kommit något till mig under natten, utan att jag minns vad. Men jag märker ju på min beslutsamhet att jag måste ha fått någon form av tips eller hjälp :)
Kram, Cecilia

Jo det kan stämma oxå Celia!! :D Har väldigt svårt att sätta ord på känslor, men jag känner mej mer uttömd på ett bra sätt om du förstår vad jag menar?
Kram Petra

#13 - ja så brukar jag också känna. Det infinner sig ett lugn och jag känner mig ofta gladare/piggare på något vis. Energifylld kanske man också kan kalla det.
Kanske tankar vi tips, råd och energier utan att vi kommer ihåg det :) Hoppas att det är så :)))
Kram, Cecilia

#14 Men ja käner fortfarande den ständiga hjärtklappningen..=( Tror du Rosenmetoden hade kunnat vara nått för mej?
Kram kram

#15 - det får jag överlåta till någon annan att svara på. Jag har ingen erfarenhet av Rosenmetoden :(
Kramis

Ok tack för alla svar! :D Kramar