Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 609 ggr
Rocktjejen
0

Kylskåps tjuvar

Hej!

Ni andra här inne har ju blivit av med diverse saker..Ingen som kan se vart mina tomater och gurka har taget vägen? *fniss*Skrattande 

Puts väck borta bara..var tvungen o ringa min dotter föut om hon varit hemma o ätit upp mina tomater o gurka..hon trodde väl att hennes mamma blivit skvatt galen..=) fast inget förvånar henne förvisso när det gäller mig..*s*

Finns det hungriga andst tro?Skrattande

Hälsn. Eva

melia
0

haha jag tror inte dom äter i andevärlden faktiskt :) men vad vet man.. kanske saknar dom maten så väldigt att dom är hit och tjuväter vår mat ibland Cool

Rocktjejen
0

Javisst..man kan ju börja undra..=) Jag handlade ju igår o köpte inte några nya tomater o gurka för att jag visste att det fanns hemma..skrattar..Nu tycker jag att det börjar o leka lite väl mycket kurragömma här hemma med mig..=)

Morsan1
0

Undra hur man ska göra för att få andrar i skåpen? Jag har en hel del jordnötter, ostbågar, överblivet lördagsgodis efter ungarna som behöver försvinna snarast!!!

Rocktjejen
0

Åsa!

jag kan ju sända över mina "andar" dom kan gott äta hemma hos någon annan..hihi

lightseeker
0

#4, kan det vara så att du själv går i sömnen och har ätit upp grönsakerna, kanske?

Celia
0

#5 - Min son går i sömnen och äter. Han har nekat många gånger men har nu insett att han har fel. Det finns alltid spår kvar. Papper från godis, tomma kakburkar etc i hans rum :)

Thinka
0

fniss jag tror du glömde lägga in dem i kylen fick en kännsla av att de är framme men något döljer dem …men vad vet jag jag brukar aldrig hitta saker.Glad

Rocktjejen
0

Lightseeker!

Nej jag går inte i sömnen..gjorde det som barn men vaknade alltid upp då..det här e något lurt..det är ju inte första gången något försvinner här..o jag brukar komma ihåg om jag ätit upp det själv också..Skrattande

dilba
0

Du kanske också har fått småfolk hemma då Cool….

susanne.s
0

Bästa Rocktjejen. Vad jag kan förstå så har du fått vad man kallar tonåring i huset. Att man har en tonåring i huset märks först när maten börjar försvinna av sig självt. Andra problem som uppstår är att talettpapperet bara helst plötsligt är borta och att tvål och Schampo och liknande verkar förintas. Badrummet som förut var hela familjens rekretainsrum har nu fått eget liv och låser sig själv under många timmar i sträck. Handdukar ligger oförklarligt på golvet. Det värsta är dock att den lilla bebisen som du en gång födde fram under otrolig smärta om som du älskat som bara en mor kan göra, inte finns längre! Bebisen har ersatts av något långt och finnigt med obestämt röstläge. Tyvärr finns inget sätt att återställa allt igen efter att tonåringen invaderat hemmet, men det gör inget för snart kommer du att älska honom!

Celia
0

#10 - hehe, jättebra! :)

lightseeker
0

#8, hm, undrar ändå om du inte skulle installera en kamera som är på nattetid, så att du själv får se vad du sysslar med då. Har själv en familj full med sömngångare (dvs. alla fem barnen samt exet) och det är otroliga saker som jag har varit med och sett.

Det som brukar förvärra är när man är känslomässigt "överladdad" dagtid, det verkar förvärra aktiviteten nattetid.

Min 11-åring skall nu läggas in på sömnlabb för att se om dom kan hjälpa till med hennes myckna mardrömmar.

(Ps. jag tror inte att det hjälper, eftersom min teori är att det bara är hennes medialitet som har ökat på, men låt dom få försöka)

nilla_2
0

DET ÄR VÄL STORA SKÅPSRÅTTOR, HAHA SÅDANA HAR JAG OCKSÅ OCH ÄR DET RIKTIGT ILLA(TOMT)SÅ SITTER MÖSSEN OCH GRÅTER DÅ ÄR DET BARA ATT GÅ TILL AFFÄREN OCH HANDLA MAN ÄR JU DJURVÄN….