Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettermässorstorseansevenemangträffar
Läst 3901 ggr
Chatrine
0

Terry Evans

Jag var på Terry igår i Gävle. Han är så bra, klockren på allt och han är så självsäker och ödmjuk. Terry är  ett fantastiskt medium och jag tycker att det var den bästa seansen jag varit på.

Tyvärr fick jag inget budskap, men jag är nöjd iaf!

Ville bara berätta det…

Ha en go´kväll!!

Opal
0

Lyllo dig som var på seans med honom.

3DEN
0

Jag tycker också han verkar helt underbar.

Carina.S
0

Ja ,Terry är bra!!! Mycket bra!! Skrattande

Ramina
0

Hej Chatrine!

Håller helt med dig om att Terry Evans är ett underbart medium,har själv fått klockrena bdskap av honom som jag är väldigt tacksam för.Skall snart gå på ytterligare en storseans med honom vilket jag verkligen ser fram emot.

Ha en bra kväll du med.

P.s Vilken underbar fullmåne det är!!!D.s

ankara
0

vem är tery ?

[Mariaxx]
0

Åh, Terry Evans är en av mina klara favoriter. Han verkar så himla ödmjuk mitt i sitt arbete.

melia
0

Vad kul! Skrattande skulle också vilja gå på en seans med honom Glad

Elisabeth-J
0

#5 Terry Evans är ett medium. Om du tittar i artiklarna på mediumlistan så finns han med där och det finns en länk till hans hemsida där du kan läsa mer om honom.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

molly57
0

Terry är mycket bra,väldigt träffsäker!! Sedan har han ju en härlig humor också.Skulle gärna gå medilautb,för honom.Men är ju svårt,det är ju långa kör för just hans utbildningar.

Kram//molly

EwaKristina
0

#0 Hahahaha,jag träffade en person ikväll,som oxå var på hans seans igår,och denne person gick fortfarande på moln…..HÄRLIGT!!!Skrattande

Mizzi
0

Ååå jag skulle också vilja gå på en seans med Terry, beundrar honom jättemycket =)

Celia
0

En vän till mig sa nyligen, om en annan gemensam vän, att hon vill gifta sig med Terry. Jag skrattade gott, för det berättade exakt hur bra hon tycker att han är Skrattande

pippa__
0

Ahhh va avundsjuk jag blev nu!!!! Vill oxå gå på seans me Terry!!!!!

Chatrine
0

Va kul att det är så  många som gillar honom!

Han skulle visst hålla till i dalarna nu så kolla gärna på hans hemsida. Sök bara på hans namn så hittar ni det.

Det som är lite "roöigt" är att han är så känd och så bra, och han tar inte mycket betalt för sina seanser, han tar halva priset mot andra medium. Så för honom handlar det inte om pengar iaf…

Ewa jag tror jag vet vem du träffade…. Glad

wolfie
0

Jag var oxå i Gävle på seansen i måndags,jag fick kontakt..jag var den andra personen som fick det före pausen..det var en fullträff o allt stämde!!kanon!lever på molnen än..

melia
0

Nej men vad säger du!! Skrattande Dalarna gud så kul! Ewa vet du nåt om det? Kyss

Chatrine
0
Chatrine
0

Malung
Datum: Tisdag 30 oktober
Plats: Orrskogen, Folkets Park, 782 33 Malung

Jag tror inte det är slutsålt dit… men testa.

Chatrine
0

Tack Wolfie, känns bra att det var någon som fick budskapet och säger att han var klockren för det kändes så när alla svarade, det var mycket få tveksamheter där.

Till o med han som var mycket skeptisk var inte lika skeptisk sen på kvällen =O)

Celia
0

Kan vi inte klona Terry så att vi har en i varje län? Glad

pippa__
0

#20 håller me dej!!! Hade varit jättebra!!! :D

CBA
0

Åh vad roligt…jag ska på storseans med honom den 9 oktober :oD *längtar*

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

wolfie
0

Ja Chatrine,det var ju häftigt att han ändrade sig sedan..!Själv blev jag chockad över att få kontakt,hade inte den inställningen när jag kom,utan tyckte det skulle va skoj o se Terry in action s.a.s!Ja nu vill jag bara gå på fler seanser..!

annemarili
0

_Menar du storseans när du skriver att han tar mindre betalt än andra medium? Detta stämmer inte, var inne på hans hemsida, han tar 160 kr vilket inte är billigare än andras seanser. De flesta tar mellan 100-150 kr.

Anne Mari_

Celia
0

Så olika beroende på arrangör och lokal också, priset alltså :)

Jag har betalt in 600:- för mig och min son, dvs två personer, till en storseans i Malmö nu under oktober. Samma medium kostade bara hälften när hon var i Åstorp. Fast dit kom hon visst aldrig pga sjukdom, så de ersatte med någon annan och det var inte populärt :(

Nu ska jag tapetsera, men kikar in här då och då när jag tar paus :)

Ha en toppendag allesammans!

Vibeka
0

#25 vad blir det för färg och mönster då??? Glad

Celia
0

#26 - Gissa Flört Nej, det blir svart och vitt (endast en fondvägg som skulle tapetseras för lääääänge sedan…). Motiv är blommor och fåglar. Ska sitta och kvittra bakom mig när jag sitter vid datorn Glad Men Gud så mycket pauser jag tar, en mellan varje våd Oskyldig

Inte riktigt vitt, vitt förresten - men nästan…

Sara87
0

Gud va kul! Han är ju superduktig :) Skulle va kul att gå på en seans med honom :)

annemarili
0

Hej Celia!

_Det du har anmält dig till är seans/föredrag inkl fika. Mediumet har där valt att hålla ett föredrag och inte bara en storseans. Det är heller inte lika många som får plats på seansen/föredraget som på en vanlig storseans.  Därför är den dyrare.

En vanlig storseans kostar i snitt 150 kr, så Terry är inte billigare än någon annan. Nu kanske det låter som om jag inte skulle gilla Terry men det gör jag. Men rätt ska vara rätt.

Kram
Anne Mari_

Celia
0

#29 - Är det? Det visste jag inte Generad Tack för infon, nu ser jag fram emot det ännu mer Glad om det nu går att göra det…

Kramis, Cecilia

Ankie
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska gå en medialutbildning med honom i januari. Vi gick en helgkurs med honom i somras och fick prova på lite av varje, väldigt intressant och lärorikt. Jag ser framemot denna utbildning som varar i två år, vi får se vart detta bär iväg med mig. Spännande… Molly57 #9, ring och sätt upp dig på väntelistan, rätt vad det är så är det någon som har ringt återbud och då kan det vara din tur. Jag satt upp mig i fjol men jag hade då inte råd men de ringde faktiskt ett antal ggr pga folk hade ringt återbud. Och nu ska vi äntligen gå..

pippa__
0

#31 Ahhhhhh vad avis jag blir nu!!!!!! Det är en dröm att kunna göra en sån sak, men ekonomin vill inte samma sak…

Men kul för dej!!!! :D

[Lady-Oona]
0

Jag har också sett Terry jobba i Eskilstuna för ca 2 år sedan och då var inte ett dugg bra… tänk så det kan bli ibland, det var 20 frågor typ, cold reading? och träffsäkerheten kunde ha varit mycke bättre. Men jag är kanske svår att imponera på?? Oskyldig

Men skulle gärna se honom igen för att få mer valuta för pengarna. Skrattande

Ha en go kväll, gott folk

Vibeka
0

Låter snyggt med svart och vitt :) Men du bra med pausar så vi hinner "snacka" Flört

Carina

Chatrine
0

Jag är inte så van att gå på storseanser men jag tyckte det var ett bar pris för det han gav och så länge som han höll på….

Men det är ju vad JAG tycker.

Celia
0

#34 - helt rätt Glad Nu är jag i alla fall klar (helt OT men det märks nog inte) Oskyldig